نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۳

نمایش مبارزات ریمیک Silent Hill 2 در رویداد پلی استیشن

در جریان رویداد State of Play امشب، تریلر جدیدی با محوریت رونمایی از مبارزات نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 به نمایش گذاشته شد.

درحالی که مدیرعامل استودیو بلوبرتیم کمتر از یک ماه پیش وعده انتشار تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار سایلنت هیل 2 را به طرفداران داده بود، بامداد امروز و همزمان با برگزاری برنامه جدید State of Play پلی استیشن، تریلر رونمایی از مبارزات Silent Hill 2 به نمایش گذاشته شد. در این ویدیو جیمز ساندرلند را در محیط آشنای بازی اما با زاویه دید دوربین مدرن سازی شده‌ی سوم شخص درحال مبارزه با انواع موجودات و شخصیت‌های شیطانی بازی مشاهده می‌کنیم. در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

همانطور که مشاهده می‌کنید، نسخه ریمیک بازی سایلنت هیل 2 زاویه دید ثابت دوربین را به حالت سوم شخص و از روی شانه شخصیت بازی (مشابه Resident Evil 4) تغییر داده تا به گفته‌ی سازندگان آن، بازیکن را بیشتر در تجربه بازی غوطه ور کند. 

پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبر تیم اخیرا اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی ریمیک سایلنت هیل ۲ خیلی زود شروع خواهد شد. البته او مجددا تأکید کرد که شرکت کونامی مسئول بازاریابی و انتشار اخبار جدید بازی است: «برپایی کمپین تبلیغاتی بازی برعهده کونامی خواهد بود. ما بر این باوریم که این تبلیغ خیلی زود شروع می‌شود.»

در ماه مارس امسال مدیرعامل بلوبر تیم تایید کرد توسعه Silent Hill 2 Remake تا تکمیل شدن فاصله چندانی ندارد. بابینو در آن زمان توضیح داد این بازسازی از نظر فنی آماده شده و بازی به اتمام توسعه نزدیک شده است. با اینکه کونامی هنوز تاریخ عرضه این بازی را اعلام نکرده است، پلی استیشن با پخش یک تریلر به عرضه این بازی ترسناک در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده است. ریمیک Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر می‌شود.

هزارتو لوگو

حامی لایو زومجی از مراسم سونی | فروشگاه بزرگ هزارتو، مرکز خرید انواع تجهیزات گیمینگ و سرگرمی با بهترین قیمت، ارسال سریع و ده روز ضمانت بازگشت کالا. برای شرکت در مسابقه جایزه ویژه زومجی و هزارتو وارد این پست اینستاگرام زومجی شوید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده