نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۵

بازی Street Fighter 6 بیش از سه میلیون نسخه فروخته است

شرکت کپکام اعلام کرد که بازی مبارزه‌ای تحسین‌شده Street Fighter 6 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Street Fighter 6 به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است. شرکت Capcom اعلام کرد که این بازی مبارزه‌ای تا تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۲ (۳ ژانویه ۲۰۲۴) موفق به فروش بیش از سه میلیون نسخه شده است. بازی استریت فایتر ۶ در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ (۲ ژوئن ۲۰۲۳) دردسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار گرفت.

شرکت Capcom در ماه اکتبر ۲۰۲۳ اعلام کرد که فروش بازی Street Fighter 6 در تمام پلتفرم‌ها از مرز ۲.۴۷ میلیون نسخه فراتر رفته است. فروش بیش از سه میلیون نسخه از این بازی تحسین‌شده در سراسر جهان باعث شده است تا مجموع فروش سری بازی‌های استریت فایتر از ۵۲ میلیون نسخه عبور کند. این بازی که با موتور بازی‌سازی RE Engine ساخته شد و حالت‌های جدیدی را معرفی کرد، فصل جدیدی را برای مجموعه Street Fighter رقم زد.

حالت تک‌نفره جدید World Tour به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا آواتار جدیدی بسازند، از کاراکترهایی نظیر لوک و چون-لی آموزش ببینند و در میادین نبرد افتخارآفرینی کنند. بخش Battle Hub نیز امکان شرکت در رقابت‌ها را برای گیمرها فراهم می‌آورد. بازی استریت فایتر ۶ درکنار تعداد زیادی مبارز تازه به معرفی Drive System در مبارزات می‌پردازد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه «بررسی بازی Street Fighter 6» بپردازید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده