نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳

منتظر محتوای زیادی پس از پایان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League باشید

بازیکن‌ها پس از اتمام کمپین Suicide Squad: Kill the Justice League به محتوای زیادی دسترسی خواهند داشت.

استودیو راک‌استدی به طرفداران وعده ارائه تجربه‌ داستانی غنی و مکانیسم‌های کوآپ هیجان‌انگیزی در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League داده است. اخیرا اکسل رایدبی، کارگردان این بازی لوتر-شوتر در دیسکورد جزئیات جدیدی درباره محتوای پس از اتمام کمپین (End Game) بیان کرد:

«تیم سازنده در نظر دارد تسلط بازیکن روی ارتقای شخصیت، پیمایش، استعدادها، انواع دشمن، مکانیسم‌ مأموریت‌ها و انتخاب بیلد دلخواه را ارائه دهد. شما با افزایش درجه سختی مبارزه باید به‌طور مداوم بیلدهای جدیدی برای غلبه بر چالش‌ها پیدا کنید؛ به‌همین‌دلیل ما در پایان بازی سه مجموعه Infamy خواهیم داشت که همگی حول‌محور شخصیت‌های نمادین از دنیای دی‌سی هستند. شخصیت زمان عرضه بین خواهد بود و ست‌های Infamy او بر پایه روش‌های مختلف تسلط بر دشمنان و مهار آشفتگی دنیای بازی هستند.»

به‌نظر می‌رسد مجموعه‌های Infamy عملکردی مشابه ست‌های Gear در بازی دیابلو 3 یا The Division داشته باشند و بازیکن‌ها با کامل کردن هرکدام بتوانند قدرت‌های ارزشمندی را پاداش بگیرند؛ برای مثال می‌توان با استفاده از قدرت Diablo Blaze تمام دشمنان در شعاع ۳۰ متری را سوزاند. کارگردان Suicide Squad: Kill the Justice League در ادامه درباره محتوای پایان بازی توضیح داد:

هنرنمایی هارلی کوئین در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

«رویکرد بازی ما ارائه دنیایی همراه‌با آشفتگی‌های گسترده است و شما دائما با میدان‌های نبرد متغیری که در آن‌ها اتفاقات غیرمنتظره رخ می‌دهد، مواجه می‌شوید. گیم‌پلی بازی دیوانه‌وار و سریع است و ما به‌طور هدفمند این احساس را ایجاد کرده‌ایم که جوخه انتحار همیشه در مرکز محاصره و در میان هرج‌ومرج‌ها قرار دارد. ما می‌خواهیم بازیکن‌ها به چنان تسلطی روی مکانیسم‌های بازی برسند که از هرج‌ومرج میدان‌های نبرد به‌عنوان یک نقطه قوت استفاده کنند. درواقع بازیکن‌ها باید با تسلط خود روی بازی بتوانند تمام نقشه‌های برینیاک را علیه خودش به‌کار ببرند.»

محتوای پایانی بازی بیشتر شامل مأموریت‌ها و چالش‌هایی خواهد بود که برای بازیکن‌ها قابل پیش‌بینی هستند؛ چراکه این محتوا بر پایه همان مأموریت‌های معمولی کمپین طراحی شده‌اند. با‌این‌وجود نقشه‌ و استراتژی برینیاک هم‌گام با پیشرفت بازیکن در طول داستان ارتقا پیدا می‌کند؛ به‌طوری‌که این شخصیت شرور در طول بازی قدرت‌ نیروهای خود را افزایش می‌دهد و از استراتژی‌های تازه استفاده می‌کند تا بازیکن مجبور شود بیلد و سبک مبارزه خود را با ساختارهای جدید حمله دشمنان تطابق دهد.

ددشات در حال مبارزه با دشمنان در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

رایدبی درمورد مأموریت‌های پس از پایان بازی گفت: «برخی از این مأموریت‌ها در شاخه Incursion قرار می‌گیرند که در آن‌ها اعضای جوخه انتحار تحت حفاظت یک سپر شکننده پرومتیوم وارد قلمرو برینیاک می‌شوند و باید با موج بزرگی از دشمنان بجنگند تا درنهایت راه بازگشت خود به متروپولیس را پیدا کنند. علاوه‌براین مأموریت‌های بزرگ‌تر Killing Time در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرند که در آن جوخه انتحار باید با ارتش برینیاک مبارزه کند و همچنان به کشتن دشمنان ادامه دهد تا دوباره سپر پرومتیوم شکل بگیرد و از اعضای جوخه دربرابر امواج اسکال شیپ محافظت کند.

با افزایش درجه سختی گیم‌پلی مأموریت‌ها، بازیکن‌ها می‌توانند مجموعه‌های Infamy و آیتم‌های Notorious ارزشمندی را به‌دست آورند. این تلاش بازیکن‌ها برای کامل کردن مأموریت‌های اند گیم روی تابلوهای امتیاز آنلاین ثبت می‌شود تا افراد علاقه‌مند بتوانند به‌صورت تک‌نفره یا در گروه‌های دو، سه یا چهارتایی به رقابت دوستانه با سایر جوخه‌ها در سراسر جهان بپردازند. تابلوهای امتیازات مکان‌های خوبی برای یادگیری نحوه ساخت بیلدهای مختلف خواهند بود.»

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۱۳ بهمن (۲ فوریه) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. خریداران نسخه دیلاکس می‌توانند سه روز زودتر تجربه بازی را شروع کنند و درکنار آن پاداش‌های مختلفی دریافت خواهند کرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده