نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶

بازی Rise of the Ronin دارای درجه‌ سختی‌های متفاوت است

به‌گفته سازندگان Rise of the Ronin، این بازی سه درجه دشواری مختلف را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

توسعه‌دهندگان امروزه بازی‌های ویدئویی را با چند درجه سختی متفاوت ارائه می‌کنند تا از این طریق بتوانند گستره بزرگتری از مخاطبان را راضی نگه دارند. دراین‌میان بازی‌های سولزلایک با ارائه گیم‌پلی چالش برانگیز، طرفداران خاص خود را دارند و بازیکن‌های هاردکور از تجربه آن‌ها لذت دوچندانی می‌برند. تیم نینجا یکی از استودیوهایی به شمار می‌آید که بازی‌های سولزلایک می‌سازد و به‌نظر می‌رسد بازی آینده آن‌ها به‌نام Rise of the Ronin هم از این قانون پیروی می‌کند.

تیم نینجا در مصاحبه اخیر خود تایید کرد بازی Rise of the Ronin دارای سه گزینه دشواری مختلف خواهد بود. این استودیو در ادامه خاطرنشان کرد: «واضح است که بازی‌های قبلی تیم نینجا به سبکی که برای تمام بازیکن‌ها قابل تجربه باشند، طراحی نشده‌ بودند؛ بااین‌حال ما می‌خواستیم بازی Rise of the Ronin را برای طیف گسترده‌تری از مخاطبان در دسترس قرار دهیم. ما سه حالت سختی متفاوت در بازی ارائه می‌کنیم که بازیکن می‌تواند براساس ترجیح خود یک گزینه را انتخاب کند.

بازی Rise of the Ronin، انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 سونی از استودیو تیم نینجا شرکت کوئی تکمو

درجه سختی آسان برای پلیرهایی است که تمایل به دنبال کردن داستان دارند و می‌خواهند آن را بدون چالش و مشکل تجربه کنند. حالت متوسط برای آن دسته بازیکن‌ها خواهد بود که به تجربه‌های چالش برانگیز عادت دارند. درنهایت درجه سختی سوم با بازی‌های قبلی ما مطابقت بیشتری دارد و عطش پلیرهای هاردکور و طرفداران سولزلایک را برطرف خواهد کرد».

این تنوع در درجه سختی می‌تواند برای بسیاری از بازیکن‌ها قابل قدردانی باشد؛ چرا که برخلاف تصور عموم پلیرها، بازی‌های تیم نینجا داستان‌های شنیدنی دارند و احتمال می‌رود افراد زیادی تمایل به شنیدن این روایت داشته باشند اما به‌دلیل چالش‌های شمشیرزنی و مبارزه با باس‌ها موفق به این کار نشوند. از طرفی برای بازیکن‌های سولزباز درجه سختی چالش‌برانگیز ارائه می‌شود تا از مبارزه‌های نفس‌گیر و سنگین با سامورایی‌ها و سایر دشمنان لذت ببرند.

.


منبع Gameranx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده