نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۵

بازی Rise of the Ronin شامل سه شهر بزرگ می‌شود

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بازی مورد انتظار Rise of the Ronin منتشر شده و اعلام شده است که این اثر مورد انتظار شامل سه شهر بزرگ می‌شود.

بازی Rise of the Ronin، ساخته استودیوی تیم نینجا که آثار بزرگی مثل مجموعه Nioh، سری Ninja Gaiden و بازی Wo Long: Fallen Dynasty در کارنامه‌اش دیده می‌شود، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال میلادی آینده است. از این اثر به‌عنوان جاه‌طلبانه‌ترین پروژه استودیوی تیم نینجا یاد می‌شود. حالا رسانه گیم اینفورمر اخیرا مصاحبه‌ای با سازندگان این بازی داشته و اطلاعات تازه‌ای از آن به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین ساخته استدیوی تیم نینجا در قرن نوزدهم ژاپن، در دوره باکوماتسو جریان دارد و شامل سه شهر مختلف برای کاوش می‌شود: یوکوهاما، ادو (که امروز با نام توکیو شناخته می‌شود) و کیوتو. البته یکسری مناطق روستانی در حومه شهرها وجود دارند که محل زندگی راهزنان و سایر دشمن‌ها هستند و بازیکن‌ها می‌توانند به آن‌جا نیز بروند. در مجموع نقشه بازی وسعت بالایی دارد و بازیکن‌ها قادر هستند تا از اسب و گلایدر برای جابه‌جایی بین منطقه‌های مختلف استفاده کنند.

مانند سری بازی‌های Nioh، در Rise of the Ronin نیز بازیکن‌ها می‌توانند از چندین نوع سلاح مثل کاتانا، نیزه، تپانچه، تفنگ گلوله‌زن و حتی قلاب چنگک استفاده کنند و همچنین قادر هستند تا از اشیایی مثل بشکه‌هایی انفجاری برای پرتاب به سمت دشمن‌ها بهره ببرند. جالب ایننجاست که بازی Rise of the Ronin شامل سیستمی است که باعث از دست رفتن تجربه بازیکن‌ها می‌شود، بنابراین آن‌ها باید تجربه خود را بازیابی کنند. کارگردان بازی، فامیهیکو یاسودا این سیستم را کارما می‌خواند که نمایانگر سرنوشت مردم است که به زندگی بعدی منتقل می‌شود. در آینده بیشتر در این رابطه توضیح داده خواهد شد.

بازی Rise of the Ronin در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۲) به شکل انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده