نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۵

«بازار» برگزار می‌کند؛ بزرگترین تورنمنت بازی فری فایر در ایران

کافه بازار در نظر دارد تا مسابقات بزرگی با محوریت بازی Free Fire برگزار کند. برای اطلاع از جزئیات مسابقه همراه ادامه خبر باشید.

اپ استور اندرویدی «بازار» اعلام کرده است که در تاریخ ۶ تا ۲۲ آذر ماه، لیگ آنلاین بازی فری فایر را با شرکت علاقمندان برگزار خواهد کرد. طی این تورنمنت ۵ مرحله‌ای، هزار بازیکن در قالب ۲۵۰ تیم چهار نفره، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این مسابقه آنلاین که «بزرگ‌ترین تورنمنت فری فایر در ایران» نام گرفته است، شرکت‌کننده‌های هر گروه چهارنفره، برای قرارگیری بین سه تیم برنده و دریافت جوایزی چون ایکس باکس سری اس، ساعت هوشمند سامسونگ و هدفون سامسونگ، در مجموع به ارزش بیش از یک میلیارد ریال آماده می‌شوند.

هر تیم متقاضی برای ثبت‌نام در این تورنمنت کافی است تا در بازه زمانی ۲۸ آبان تا ۱ آذر ماه مشخصات تیم و کاپیتان خود را در لینک زیر وارد کند و در انتظار دریافت پیامکی حاوی لینک ثبت‌نام نهایی بماند. باتوجه‌به محدودیت تعداد تیم‌های راه‌یافته به مسابقه، اولویت با اولین تیم‌هایی است که ثبت‌نام خود را کامل کنند.

لینک پیش ثبت نام

این اولین‌بار است که در ایران، یک تورنمنت بازی موبایلی فری فایر با این وسعت و تعداد شرکت‌کننده برگزار می‌شود. بازار در سال گذشته مسابقه آنلاین دیگری را بین بازیکن‌های بازی کال آو دیوتی موبایل برگزار کرده بود که با استقبال بسیار خوبی در بین کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید مواجه شده بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده