نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۰

نبرد با باس‌های Lords of the Fallen سخت‌تر می‌شود

استودیو Hexworks به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی Lords of the Fallen منتشر کرد تا غلبه بر باس‌ها را چالش‌برانگیزتر کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Hexworks به‌روزرسانی بزرگ جدیدی را برای بازی اکشن نقش‌آفرینی Lords of the Fallen منتشر کرده است. این آپدیت مجموعه‌ای از تغییرات را به‌همراه می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان به اصلاح نحوه عملکرد برخی از باس فایت‌ها و بهبود کارایی و وضعیت فنی بازی اشاره کرد.

با استناد به پستی در ردیت که جزئیات به‌روزرسانی بازی Lords of the Fallen را تشریح می‌کند، هکس‌ورکس هدف از این آپدیت را چالش‌برانگیزتر کردن باس فایت‌ها عنوان کرده است. این به‌روزرسانی تغییراتی اساسی در گزینه‌های Lock-on (قفل‌کردن روی هدف) اعمال می‌کند. اکنون بازیکن‌ها می‌توانند بین ۳ گزینه Precision ،Dynamic و Proximity یکی را به دلخواه انتخاب کنند که هر یک دشمنان مختلفی را برای قفل‌کردن در اولویت قرار می‌دهد.

بازی Lords of the Fallen از زمان انتشار در ماه اکتبر ۲۰۲۳ بسیار موفق بوده است؛ طوری‌که استودیو Hexworks در اواخر همان ماه اعلام کرد که میزان فروش بازی از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی تاکنون میزبان به‌روزرسانی‌های زیادی بوده است که یکی از آن‌ها نحوه عملکرد حالت نیو گیم پلاس را تغییر داد. فارغ از همه این موارد، استودیو هکس‌ورکس اخیرا از برنامه انتشار محتوای رایگان آتی لردز آو د فالن پرده برداشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی در منبع خبر بپردازید. بازی Lords of the Fallen در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده