نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

بازی بعدی سازنده Baldur’s Gate 3 استانداردها را جابه‌جا می‌کند

استودیو لاریان در سایه موفقیت Baldur’s Gate 3 بازی جاه‌طلبانه جدیدی خواهد ساخت که محدودیت‌ها را به چالش می‌کشد.

اگر از طرفداران آثار نقش‌آفرینی باشید، احتمالا بازی Baldur’s Gate 3 را تجربه کرده‌اید؛ اثری که با وجود عرضه آثار گوناگون در سال ۲۰۲۳ به یکی از مهم‌ترین بازی‌های امسال تبدیل شد و فراتر از انتظارات عمل کرد.

بازی بالدرز گیت ۳ یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه بهترین بازی سال گیم اواردز است

اگر  وب‌سایت زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی بالدرز گیت ۳ با نامزدی در ۸ بخش در مراسم The Game Awards یکی از شانس‌های اصلی دریافت جایزه بهترین بازی سال به حساب می‌آید. اکنون در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که سوئن وینکه، کارگردان بازی Baldur’s Gate 3 و مدیرعامل لاریان، در حساب رسمی ایکس (توئیتر سابق) خود به بازی بعدی این استودیو اشاره کوتاهی کرده است.

او از شوق و اشتیاق استودیو لاریان برای ساخت اثر بعدی خبر داد: «این افتخار بزرگی برای ما است؛ به‌خصوص در سالی که بازی‌های زیادی عرضه شده است. موفقیت بازی بالدرز گیت ۳ قوت قلب زیادی به ما می‌دهد. کاش می‌توانستم جزئیات بیشتری از پروژه بعدی استودیو را در اختیارتان قرار دهم، اما [موفقیت بالدرز گیت ۳] باعث دلگرمی ما می‌شود تا از جابه‌جایی مرزهای امکان در پروژه بعدی اطمنان حاصل کنیم. من برای این موضوع هیجان زیادی دارم.»

بازی Baldur’s Gate 3 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. البته روز گذشته توسعه‌دهنده بازی اعلام کرد که هفته‌ پیش‌رو اخبار مهم و خوبی برای کاربران ایکس باکس منتشر خواهد شد. لطفا شما هم اگر این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده