// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰

واکنش منتقدین به بازی Marvel's Spider-Man 2

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Marvel's Spider-Man 2 منتشر شده و شاهد یک انحصاری فوق‌العاده خوب از سوی سونی برای هواداران هستیم.

بازی Marvel's Spider-Man یک تجربه سرگرم کننده و هیجان‌انگیز از سوی اینسامنیاک گیمز بود که در نسل هشتم برای پلی استیشن 4 عرضه شد. همچنین به‌دنبال آن، بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales عرضه شد تا کاربران بیش‌ازپیش با مرد عنکبوتی مایل مورالز هم آشنا شوند. اما، کاربران خواهان نسخه دوم بودند و اینسامنیاک گیمز هم بهتر از هر شخص دیگری این موضوع را می‌دانست.

معرفی Marvel's Spider-Man 2 آن هم با وجود پیتر پارکر و مایلز مورالز کنار یکدیگر و نبرد با کاراکترهایی مثل ونوم یا کریون شکارچی، موردی بود که مخاطبان را حسابی شگفت‌زده کرد. اینسامنیاک گیمز وعده داده که در نسخه دوم جهان بازی گسترده‌تر از قبل خواهد بود و کاربران نبردهای متنوع‌تری را تجربه خواهند کرد. حال میانگین امتیازات Marvel's Spider-Man 2 منتشر شده و شاهد عملکرد فوق‌العاده‌ خوبی هستیم.

در ادامه، می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Marvel's Spider-Man 2 را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Marvel's Spider-Man 2

  • سازنده: اینسامنیاک گیمز
  • ناشر: سونی
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: پلی استیشن ۵
  • تاریخ عرضه: ۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر)

نمایی از تریلر معرفی Marvel's Spider-Man 2

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

Marvel's Spider-Man 2 درحالی که سبک ابرقهرمانی را در بیش از ۳۰ سال گذشته جشن می‌گیرد، در زمینه‌های مختلف نسبت به نسخه پیشین خود بهبود یافته است. باوجود روایت داستانی بی رقیب تماشایی و فریبنده، این یک بازی ابرقهرمانی اساسی در زمینه داستان و شرایط و ساختار مکانیکی است.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Spider-Man 2 یک دنباله مطمئن و یکی از بهترین بازی‌های ۲۰۲۳ است. به طرز شگفت‌انگیزی سرگرم کننده، سرعت بالا و پر از عشق و علاقه است. این بازی بهترین لور (اسطوره‌شناسی) مرد عنکبوتی به‌همراه نهایت علاقه اینسامنیاک را برای سکانس‌های عالی گیم‌پلی در برگرفته و آن‌ها را ترکیب کرده تا شاهد بهترین بازی مارول تا به امروز باشیم.

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

این یک لذت واقعی است که چیزی را بازی کنید که پیش‌بینی شده دوست داشتنی است و به منابع متریال‌های خود وفادار است. این محصولی است که هر دارنده پلی استیشن 5 باید آن را تجربه کند. همچنین دارای گزینه‌های متنوعی از دسترسی‌های مختلف است تا قشر وسیع‌تری از کاربران قادر به تجربه مرد عنکبوتی باشند. این دقیقا همان چیزی است که یک بازی مین‌استریم باید باشد؛ یک فانتزی بزرگ و صمیمانه که از نبرد و احساسات به همراه جزئیات ارزشمند پر شده است. در هر زمینه‌ای که حساب کنیم، Marvel's Spider-Man 2 شمعار معروف استن‌لی (Excelsior) را تجسم می‌کند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Marvel's Spider-Man 2 بهترین داستان گفته شده از سمت اینسامنیاک را نمایش می‌دهد و برخلاف جهان باز بازی که کوچک است، یک بازی و ماجراجویی ابرقهرمانی قابل اعتماد است.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

در لحظه‌ای بیش از حد پرشده و ساده به نظر می‌رسد، اما Marvel's Spider-Man 2 جدا از همه این‌ها، یک بازی با جذابیت بی‌نظیر، جذاب و روان است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده