نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰

انتشار جزییات بهبودهای بازی Romance of the Three Kingdoms 8 Remake

شرکت کوئی تکمو لیستی از بهبود‌ها و ویژگی‌های نسخه ریمیک بازی Romance of the Three Kingdoms 8 را منتشر کرد.

Romance of the Three Kingdoms 8 Remake نسخه ریمیک هشتمین نسخه از مجموعه قدیمی Romance of the Three Kingdoms است که چندی پیش معرفی شد و امروز هم جزییات بیش‌تری از بهبود‌ها و پیشرفت‌های آن ارائه شده است. این بازی استراتژی اوایل سال ۲۰۲۴ برای پی سی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و سوییچ منتشر خواهد شد.

از بهبود‌های این نسخه به نسبت نسخه اصلی، می‌توان افزایش تعداد آفیسر‌های قابل‌بازی به ۱۰۰۰ عدد را نام برد. بخش All Periods Scenarios بازی هم ارتقا یافته و قرار است شامل ۵۵ سناریو مختلف باشد که بیش‌ترین تعداد سناریو برای نسخه‌ای از بازی‌های این مجموعه است و در بین سناریو‌ها، شاهد مواردی هستیم که مبنای تاریخی ندارند. گیمر‌ها می‌توانند با انتخاب از بین سناریو‌ها و آفیسر‌ها، ترکیب‌های بسیار متنوعی برای بازی بسازند و تاریخ را به شکلی که خودشان دوست دارند رقم بزنند.

جنبه دیگر بهبود‌های Romance of the Three Kingdoms 8 Remake، مربوط‌به ویژگی‌های صوتی و بصری می‌شود. بخش‌های زیادی که در نسخه اصلی فاقد صداگذاری خاصی بودند، در این نسخه کاملا صداگذاری شده‌اند و از نظر گرافیکی هم با حفظ ماهیت بازی اصلی، ویژگی‌های مدرن و امروزی زیادی به آن اضافه شده است. برای مثال نقشه نبرد که در گذشته فقط یک تصویر دوبعدی ساده بود، ترکیبی از تصاویر دوبعدی و سه‌بعدی خواهد بود و در طراحی آن هم از نقاشی‌های به‌سبک آبرنگ استفاده شده است.

نبرد‌های بازی کماکان حالتی نوبتی دارند ولی سازندگان مکانیک‌های مربوط‌به آن را به‌کلی تغییر داده‌اند و از تجربه‌هایی که پس از انتشار نسخه اصلی این بازی در سال ۲۰۰۱ کسب کرده‌اند، برای بهبود جزییات نبرد‌ها و مبارزه‌ها بهره برده‌اند. این ویژگی باعث می‌شود تا حتی افرادی که سابقه چندان زیادی در این بازی‌ها ندارند، بتوانند Romance of the Three Kingdoms 8 Remake را یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. همچنین ویژگی به نام Tales به گیم‌پلی بازی اضافه شده که اجازه می‌دهد تا بتوانید نتیجه رخ دادن رویداد‌های مختلف را بررسی کنید و به‌سراغ موردی بروید که بهترین کاربرد را برای شما دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده