نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۳

انتشار تریلر زمان عرضه بازی Forza Motorsport

مایکروسافت و ترن 10 تریلر رسمی زمان عرضه بازی Forza Motorsport را منتشر کردند تا هایپ طرفداران ریسینگ را افزایش دهد.

امروز نقدهای بازی Forza Motorsport منتشر شد و شاهد واکنش مثبت منتقدان به جدیدترین انحصاری ایکس باکس بودیم و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر زمان عرضه بازی فورتزا موتوراسپورت منتشر شده است. درحالی‌که کمتر از یک هفته تا عرضه این بازی ریسینگ موردانتظار باقی‌مانده است، مایکروسافت و ترن 10 امروز تریلر رسمی زمان عرضه بازی Forza Motorsport را منتشر کردند که در آن شاهد نمایش تصاویری از این بازی ریسینگ هستیم.

در طول تریلر زمان عرضه بازی Forza Motorsport می‌توان تصاویری از پیست‌ها و ماشین‌های مختلف بازی تا نمایش پویایی آب‌وهوا و همچنین شرایط متفاوت مسابقه‌ها را مشاهده کنیم. در طول تریلر وعده یک تجربه متفاوت و کاملا جدید در دو بخش کریر و چندنفره به طرفداران فورتزا موتوراسپورت داده می‌شود و همچنین دوباره تاکید شد که در طول بازی می‌توانید از بین بیش از ۵۰۰ ماشین، یک ماشین را انتخاب کنید و به رقابت با دوستان یا هوش مصنوعی بپردازید. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Forza Motorsport در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه خواهد شد و از روز عرضه در دسترس کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده