// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸

واکنش منتقدین به بازی Forza Motorsport

به‌تازگی نمرات بازی Forza Motorsport در دسترس قرار گرفته و شاهد بازخوردهای خوبی برای جدیدترین انحصاری ایکس باکس هستیم.

شاید حذف Forza Motorsport 7 از فروشگاه‌ها یکی از عجیب‌ترین کارهایی بود که مایکروسافت انجام داد. اما در هر صورت عرضه یک فورتزا موتور اسپرت جدید، موردی است که کاربران بی‌صبرانه منتظر آن بودند. بازی Forza Motorsport به مدت ۶ سال در دست توسعه بوده است و حال کمتر از یک هفته دیگر هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. استودیو ترن ۱۰ در این نسخه دست به تغییرات مختلفی زده است و از میان آن می‌توان به اضافه شدن المان‌های نقش آفرینی به سیستم ارتقا بازی اشاره کرد.

حال چندی پیش میانگین امتیازات بازی Forza Motorsport منتشر شد و شاهد عملکرد خوبی هستیم. در ادامه می‌توانید واکنش منتقدین به بازی فورتزا موتور اسپرت را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Forza Motorsport

  • سازنده: استودیو ترن ۱۰
  • ناشر: استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس
  • سبک: شبیه‌ساز ماشین‌سواری
  • پلتفرم: کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

نمایی از پیست مسابقه بازی Forza Motorsport

گیم اینفورمر: ۸۸ از ۱۰۰

فوترزا موتور اسپرت شاید حالت کریر عمیقی نداشته باشد، اما تمامی جوانب دیگر بازی به شکل استثنایی خوب پیاده‌سازی شده‌اند. اگرچه بعضی از پیشرفت‌ها و المان‌های بصری پویا نسبت به سایر دستاوردهای نسخه‌های قبلی، کمتر واقع‌گرایانه است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

وقتی از حس و حال مسابقات جدی ریسینگ و ظاهر صحبت می‌کنیم، فورتزا جدید بهترین نسخه در این مجموعه به حساب می‌آید. قطعا شاهد کمبود حالت‌هایی هستیم که تبدیل به یک تجربه یک‌طرفه در روز عرضه شده است، اما تجربه‌ی نهایی چشم‌گیر است.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

بازی مسابقه‌ای سخاوتمندانه و مجلل؛ با رانندگی‌ای هیجان‌انگیز که مسابقاتی طولانی مدت را طلب می‌کند.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

بعد از گذشت ۶ سال، فورتزا موتور اسپرت به زندگی ما برگشت. این بازی حس عالی‌ای را ارائه می‌دهد. خود بازی عالی است و تاثیرگذارترین بخش چندنفره در این مجموعه را به‌نمایش می‌گذارد. با ۵۰۰ ماشین و ۲۰ پیست مسابقه، شروع سختی دارد و به‌عنوان یک پلتفرم، پتانسیل این را دارد که حسابی گسترش یابد؛ تا به یک بازی ماشین‌سواری حسابی عمیق در آینده تبدیل شود. اگر قرار است چیزی شبیه به Flight Simulator را مشاهده کنیم، من مشتاق آن هستم. اول از همه، استودیو ترن ۱۰ باید به فکر بازطراحی المان‌های نقش آفرینی قرارگرفته برای سیستم ارتقا باشد که هر ماشین سیستم پیشرفت طولانی غیرضروری‌ای را به خود اختصاص داده است. همچنین وجود یک اسپلیت اسکرین چندنفره سرگرم کننده می‌تواند تکمیل‌کننده‌ی بخش آنلاین بازی باشد.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

موتور گرافیکی بازی از Forza Motorsport 7 بهتر است، اما از نظر مواردی مثل گیم‌پلی، ارائه، هیجان کلی و سرگرمی‌ای که از مسابقه با هوش مصنوعی به‌نمایش گذاشته می‌شود، فورتزا موتور اسپرت ۷ پاک‌شده از فروشگاه‌ها، بهتر است. همچنین ذکر شده به مرور زمان پیست‌های مسابقه‌ای و محتویات بیشتری به بازی اضافه می‌شود. اما در حال حاضر، حالت Career محتوای زیادی ندارد و به سختی می‌توان بخش آفلاین Forza Motorsport را به کاربران پیشنهاد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده