// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۴

ناتی داگ در حال استخدام افراد برای بازی بعدی خود است

استودیو سازنده The Last of Us آگهی شغلی جدیدی برای پروژه بعدی خود منتشر کرده است.

استودیو ناتی داگ در حال استخدام افراد برای بازی جدید خود است. براساس آگهی‌های شغلی، این بازی اثری واقع‌گرایانه خواهد بود که در آن‌گونه‌ای از موجودات وجود دارند. این استودیو از هنرمندان خواسته تا به ساخت نسل بعدی داستان‌سرایی برنده جایزه ملحق شوند. البته توضیحات این آگهی بسیار مبهم است و اسم بازی مشخص نیست.

بسیاری منتظر The Last of Us Part 3 هستند که در آن موجوداتی حضور دارند و سال گذشته هم شایعات ساخت آن به گوش می‌رسیدند. البته بعدا نیل دراکمن به‌طور غیرمستقیم جواب این شایعات را داد و به طرفداران توصیه کرد مراقب اطلاعات افشاگران باشند؛ زیرا بسیاری از این اطلاعات نادرست است.

ماه مارس امسال ایشان تایید کرد این تیم سازنده بازی بعدی خود را انتخاب کرده است: «من می‌دانم طرفداران واقعا خواهان The Last Of Us Part III هستند و همیشه این حرف را می‌شنوم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما همین حالا هم پروژه بعدی خود را شروع کرده‌ایم و تصمیمی اتخاذ شده است».

می‌توان این‌گونه برداشت کرد که فعلا خبری از نسخه جدید آخرین ما نیست و بازی بعدی اثری جدید خواهد بود. فعلا موقعیت‌های شغلی خالی ناتی داگ شامل طراح ارشد کانسپت محیط، طراح ارشد کاراکتر و طراح ارشد کانپست کاراکتر است.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده