// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۹

آپدیت Forza Horizon 5 با امکان ساخت مراحل و مسابقات بزرگ

اخیرا از آپدیت Horizon Creatives بازی Forza Horizon 5 رونمایی شد که شامل ارتقای بزرگی برای بخش ایونت‌لب است.

به‌تازگی استودیو پلی‌گراند گیمز از Horizon Creatives، جدیدترین آپدیت عظیم Forza Horizon 5 رونمایی کرد. مهم‌ترین ویژگی این آپدیت، ارتقای شماره ۲.۰ بخش ایونت‌لب است؛ مجموعه ابزاری که به بازیکنان اجازه ساخت و اشتراک مراحل و مسابقات دل‌به‌خواه را می‌دهد.

EventLab 2.0 قابلیت‌های جدید جذابی دارد که بازیکنان ازطریق آن‌ها می‌توانند ایده‌های خود را عملی کنند. این ارتقا شامل مجموعه ابزارهای جدید، بهبودها و قابلیت‌هایی است که ساخت ایونت‌های بزرگ‌تر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. با پشتیبانی از قابلیت انتخاب چندگانه، برگزیدن موارد راحت‌تر می‌شود. بازیکنان می‌توانند چند آیتم را جابه‌جا کنند و بچرخانند؛ یا به مشابه‌سازی و حتی حذف آن‌ها بپردازند. همچنین می‌توان چند وسیله را به‌صورت «پیش‌ساخته» کنار هم ذخیره کرد تا بعدا از آن‌ها استفاده کنید و ازطریق Creative Hub با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از بزرگ‌ترین موارد جدید ایونت‌لب ۲.۰ هم EventLab Island است. این پلتفرم قابل شخصی‌سازی که ابعادش ۲ کیلومتر در ۲ کیلومتر است، در میانه اقیانوس طراحی شد و با نقشه اصلی فرق می‌کند. این بخش بودجه بیشتری به بازیکنان می‌دهد و آزادی خلاقانه و پیچیدگی بیشتری نسبت به ویرایش جهان اصلی دارد. بخش موردنظر ازطریق لینکی از نقشه اصلی قابل دسترسی است.

آبشارهای مکزیک در بازی Forza Horizon 5

غیر از این قابلیت‌ها، به‌روزرسانی جدید بازی لوازم بیشتری برای مسابقات انتخابی، ایجاد بروشور برای ایونت‌ها، یک مرورگر رویداد بزرگ‌تر، تنظیمات آب‌وهوا و زمان روز، رینگ‌ها و قطعات بدنه ماشین و رفع باگ هم به همراه دارد.

Forza Horizon 5: Horizon Creatives در روز ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) به‌طور رایگان برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار دارد. گفتنی است بازیکنانی که Forza Motorsport استودیو ترن ۱۰ را تجربه کنند، در فورتزا هورایزن ۵ ماشین شورولت کوروت ای-ری ۲۰۲۴ را دریافت خواهند کرد.


منبع GameIsHard
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده