// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۳

عملکرد Baldur's Gate 3 روی پلی استیشن 5 مشابه بهترین گرافیک نسخه پی سی است

اعضای تیم دیجیتال فاندری نحوه عملکرد اجرایی نسخه پلی استیشن 5 بازی Baldur's Gate 3 را تحلیل کرده‌اند و نظر مثبتی به آن دارند.

تیم دیجیتال فاندری یکی از اعضای مهم صنعت ویدئوگیم است. زیرا آزمایش آن‌ها از بازی‌ها با جزئیات کامل، عمیق و مناسب است. اکنون این تیم عملکرد Baldur's Gate 3 روی پلی استیشن 5 را مورد تحلیل قرار داده است. دیجیتال فاندری می‌گوید این بازی نقش‌آفرینی، ساخته‌ی استودیو لاریان از نظر بصری روی این کنسول بهترین تجربه گرافیکی نسخه‌ی کامپیوتر را ارائه می‌دهد. اولیور مکنزی از دیجیتال فاندری در این ویدئو به‌صورت کامل این مسائل را شرح داده است.

با اینکه کیفیت گرافیکی بلدرز گیت ۳ روی PS5 در هر دو حالت کیفیت یا عملکرد به بهترین شکل اجرا می‌شود، اما این نسخه هم مشابه نسخه پی‌سی در برخی مسائل اجرایی مشکلاتی دارد. در بخش سوم که اواخر بازی بالدرز گیت ۳ است، نرخ فریم در هر دو حالت گرافیکی به کمتر از ۳۰ کاهش پیدا می‌کند. البته سایر بازی روی حالت پرفورمنس نرخ فریم ۶۰ دارد و روی حالت کیفیت این عدد روی ۳۰ می‌ماند.

در بخش اسپلیت-اسکرین هم در هر دو حالت گرافیکی به جز بخش سوم بازی عملکرد اجرایی مناسبی دارد. اما در بخش سوم، فریم‌ریت تا ۲۰ هم کم می‌شود. می‌توان امیدوار بود در پچ‌های آینده این مشکلات رفع شوند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده