نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۲

برگزاری لایواستریم بازی Forza Motorsport در هفته جاری

استودیو ترن ۱۰ اعلام کرد که پخش زنده Forza Monthly دیگری را در هفته جاری برگزار می‌کند.

پیش‌نمایش‌های بازی Forza Motorsport استودیو Turn 10 در تاریخ ۲۰ شهریور (۱۱ سپتامبر) از راه می‌رسند، اما این تمام ماجرا نخواهد بود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ترن ۱۰ از برگزاری پخش زنده Forza Monthly دیگری در ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه دوشنبه، ۲۰ شهریور به‌وقت ایران خبر داده است. این توسعه‌دهنده جزئیات بیشتری از این لایواستریم را منتشر نکرد، اما شاید اطلاعاتی از خودروهای بازی در اختیار طرفدارها قرار بگیرد.

بازی Forza Motorsport به‌عنوان یک ریبوت از مجموعه ریسینگ تحسین‌شده‌ی فورزا موتوراسپورت در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی مورد انتظار شامل بیش از ۵۰۰ خودرو درکنار حالت Career کاملا جدیدی تحت عنوان Builders Cup است. بیلدرز کاپ شامل بخش‌هایی نظیر Open Practice است که امکان امتحان یک وسیله نقلیه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

بازیکن‌ها ازطریق رانندگی با یک وسیله نقلیه خاص قادر به دریافت امتیاز تجربه برای آزادسازی Car Points خواهند بود که قفل ارتقاهای تازه را باز می‌کند. البته می‌توان درباره موارد دیگری نیز به گفت‌وگو پرداخت؛ از اصلاحات بخش مولتی‌پلیر گرفته تا فیزیک لاستیک‌ها که ۴۸ برابر بهتر از بازی Forza Motorsport 7 است. بازی فورزا موتوراسپورت در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) روانه بازار می‌شود و در روز نخست عرضه به گیم پس راه می‌یابد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده