// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶

زمان عرضه احتمالی Persona 6 لو رفت

یکی از افشاگران باسابقه پرسونا درباره تاریخ عرضه احتمالی Persona 6 اطلاعات تازه‌ای را منتشر کرد.

یکی از افشاگران خوش‌نام سری پرسونا گفته برخلاف گزارش‌های قبلی، عرضه Persona 6 به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. ظاهرا زمان زیادی تا انتشار بازی باقی مانده است. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کردند این بازی اواخر ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و زمان معرفی آن در بهترین حالت، همین امسال خواهد بود. اما MbKKssTBhz5، یک کاربر توییتر که قبلا اطلاعات درستی از پرسونا و شرکت اتلوس لو داده، اعلام کرده است که فعلا انتظار می‌رود بازی پرسونا ۶ طی سال ۲۰۲۵ عرضه شود؛ هرچند احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۶ میلادی بیشتر است.

ایشان نوشته وسعت بازی بسیار بزرگ‌تر از پرسونا ۵ است و از بسیاری جهات بازی متفاوتی با آن خواهد بود. در ادامه او ادعا کرده که انتشار Persona 3 Reload از برخی جهات، تقریبا یک آزمایش برای این بازی است. پرسونا ۶ جهش بسیار بزرگ‌تری نسبت به جهش پرسونا ۵ از پرسونا ۳/۴ خواهد بود. بنابراین عرضه بازی با این فاصله اتفاقی عجیب نیست.

البته MbKKssTBhz5 می‌گوید سال آینده یک پرسونای جدید معرفی خواهد شد و شاید این همان اثری است که گزارش‌های سابق آن را با نسخه ششم اشتباه گرفته بودند. ظاهرا این بازی مرموز دارای کل شخصیت‌های مجموعه خواهد بود و در سال مالی بعدی عرضه خواهد شد. درنهایت او مدعی شده یک بازی Shin Megami Tensei جدید هم در حال ساخت است که با SMT5 ارتباط دارد.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده