نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

نیل دراکمن روی بازی جدیدی کار می‌کند که نمی‌تواند در مورد آن چیزی بگوید

نیل دراکمن بار دیگر توسعه یک بازی جدید در ناتی داگ را تایید کرد اما گفت که در مورد آن نمی‌تواند جزئیاتی ارائه دهد.

مدتی است که شایعه‌های مختلفی در مورد پروژه بعدی نیل دراکمن، کارگردان بازی آنچارتد ۴ و سری بازی The Last of Us به گوش می‌رسد. این توسعه‌دهنده در مراسم سامر گیم فست سال گذشته به پروژه‌ی جدید ناتی داگ اشاره کرد، اما صحبت کردن در مورد آن را خیلی زود دانست. تاکنون شایعه‌های گوناگون به توسعه‌ی قسمت سوم سری The Last of Us توسط ناتی داگ اشاره کرده‌اند، اما هنوز هیچ چیز تایید نشده است.

با این وجود نیل دراکمن همچنان به پروژه جدید خود اشاره‌های کلی می‌کند. این کارگردان اخیرا در گفتگو با مجله Entertainment Weekly درباره سریال The Last of Us شبکه HBO، توضیح داد هم‌اکنون در حال کار روی یک بازی جدید است. در ادامه دراکمن در پاسخ به سوالی پیرامون توسعه نسخه سوم بازی‌های The Last of Us لبخند زد و گفت: «در مورد بازی بعدی ناتی داگ، نمی‌توانم چیزی بگویم. مدیر ارتباطات ما در آنجا، من را سلاخی خواهد کرد».

با اینکه دراکمن توسعه بازی جدید ناتی داگ را تایید کرده است، اما هنوز نمی‌توان در مورد ارتباط آن با سری The Last of Us اطمینان داشت. با این وجود ناتی داگ هم‌اکنون توسعه یک بازی مستقل و چندنفره از این سری را پیش می‌برد که هنوز از آن رونمایی نشده است. حال باید منتظر اخبار و اعلامیه‌های رسمی این استودیو برای دریافت جزئیات بیشتر بمانیم.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده