نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۳

تایید ساخت نسخه کامپیوتر و دو بسته الحاقی بازی Final Fantasy 16

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد نسخه کامپیوتر و دو بسته الحاقی بازی Final Fantasy 16 در حال توسعه هستند.

اخیرا نائوکی یوشیدا، تهیه کننده بازی فاینال فانتزی 16 در پنل اسکوئر انیکس مراسم PAX West اعلام کرد نسخه کامپیوتر و دو بسته الحاقی برای این بازی در حال توسعه هستند. این تهیه‌‌کننده در ادامه گفت اسکوئر انیکس تا قبل از پایان سال جاری جزئیات بیشتری از نسخه کامپیوتر و بسته‌های گسترشی بازی به اشتراک می‌گذارد. همچنین در ادامه این پنل اطلاعاتی از جدیدترین به‌روزرسانی رایگان فاینال فانتزی 16 در اختیار بازیکن‌های پلی استیشن 5 قرار گرفت.

یوشیدا در یک ویدیوی از پیش ضبط شده گفت: «بیش از دو ماه از انتشار فاینال فانتزی 16 می‌گذرد و ما بازخورد زیادی از بازیکن‌ها در سراسر جهان دریافت کرده‌ایم. من و اعضای تیم توسعه به تماشای ویدیوها و استریم‌های بازی پرداختیم و به تمام نظرها پیرامون تجربه بازی توجه ویژه‌ای کردیم. از جایی که ما تمام تلاش خود را برای ساخت این بازی به کار گرفته‌ایم، دیدن واکنش‌های مختلف بازیکن‌ها بسیار لذت‌بخش است. امروز به‌عنوان ابراز صمیمانه‌ترین قدردانی خود، یک به‌روزرسانی رایگان را برای بازی در دسترس قرار می‌دهیم».

Clive در بازی Final Fantasy 16

به‌گفته یوشیدا، این به‌روزرسانی رایگان شامل یک چیدمان جدید برای کلیدهای کنترلر، امکان تغییر ظاهر شمشیر به همراه لباس‌های جدید برای شخصیت‌های بازی از جمله کلایو، جیل، تورگال، آمبروسیا و جاشوا خواهد بود. یوشیدا در ادامه خاطرنشان کرد: «همان‌طور که قبلا اشاره کردم، ما نظرها و واکنش‌های زیادی را از سوی طرفداران فاینال فانتزی 16 دریافت کرده‌ایم. دراین‌میان یکی از موضوعاتی که به‌شدت روی آن تاکید شد، علاقه بازیکن‌ها به تجربه داستان‌های بیشتر از Valistea و گذراندن زمان بیشتر با ساکنان آن بود.

برای تحقق این خواسته، تیم کار روی دو بسته الحاقی پولی را شروع کرده است. با اینکه بازی فاینال فانتزی 16 به‌عنوان یک انحصاری پلی استیشن 5 به بازار عرضه شد اما می‌دانیم که بسیاری از بازیکن‌ها تمایل دارند آن را روی کامپیوترها تجربه کنند؛ بنابراین اجازه دهید از این فرصت استفاده کرده و به‌طور رسمی اعلام کنم روند توسعه نسخه کامپیوتر بازی در حال انجام است. امیدوارم تا قبل از پایان سال جاری بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد بسته‌های الحاقی و نسخه کامپیوتر به شما بدهیم».

بازی فاینال فانتزی 16 در ماه ژوئن روی پلی استیشن 5 عرضه شد. در آن زمان اسکوئر انیکس تایید کرد این بازی حداقل تا پایان سال ۲۰۲۳ به‌صورت انحصاری کنسولی باقی خواهد ماند. همچنین قبل از عرضه نهایی بازی، نائوکی یوشیدا اعلام کرد که تمایل دارد درنهایت بازی را روی پی سی در دسترس بازیکن‌های بیشتری قرار دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 16 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده