// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۴

ظاهرا سونی در حال کار روی شبیه‌ساز جدید از پلی استیشن 2 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است

ظاهرا سونی در حال کار روی شبیه‌ساز جدید از پلی استیشن 2 برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 است.

طبق جدیدترین شایعات، شرکت سرگرمی تعاملی سونی در حال کار روی یک شبیه‌ساز جدید و بهبودیافته پلی استیشن 2 است. اگر این خبر واقعی باشد، قطعا از آن استقبال خواهد شد زیرا وضعیت کنونی آثار PS2 روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 کاملا بی‌نقص نیست.

این گزارش توسط Mystic، یک یوتیوبر پلی استیشن با سابقه اعلام شده است. با اینکه او در صنعت گیم با افراد خوبی در ارتباط است، اما معمولا موارد زیادی افشا نمی‌کند. اما ایشان در این ویدیو ادعا کرده او اطلاعات خوبی دارد که سونی روی یک امولاتور تازه پلی استیشن 2 کار می‌کند؛ هرچند هنوز آماده نمایش چیزی نیست.

در ردیت هم ایشان دوباره تاکید کرده که درباره این شبیه‌ساز اطلاعاتی کسب کرده و حس می‌کند اشاره به آن در ویدئو مشکلی نخواهد داشت. میستیک همچنین فکر می‌کند یک امولاتور جدید منطقی است؛ زیرا آثار PS2 روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 از مشکلات متعددی مثل مسائل عملکردی و سازگاری رنج می‌برند. البته ایشان اطلاع ندارد این شبیه‌ساز کی عرضه خواهد شد.

گفتنی است هنوز چیزی قطعی نیست و باید منتظر اخبار رسمی باشیم؛ اما به‌هر شکل این خبر باعث خوشحالی طرفداران شده است. بسیاری هم امیدوار به عرضه یک شبیه‌ساز برای پلی استیشن 3 هستند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده