// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۹

جدایی دو نویسنده کهنه کار در جریان تعدیل نیرو اخیر استودیو بایوور

ظاهرا در جریان آخرین اخراج استودیو بایوور، دو نویسنده با سابقه هم از آن جدا شده‌اند.

اخیرا استودیو بایوور از تعدیل تقریبا پنجاه کارمند خود خبر داده بود؛ زیرا می‌خواهد استودیویی چابک‌تر باشد. اکنون به‌نظر می‌رسد در فهرست افراد جدا شده چند نام مهم هم به چشم می‌خورند. دیوید گیدر، کارمند سابق این استودیو که سرپرست روایی Dragon Age بود در توییتر نوشته در جریان این تعدیل لوکاس کریستیانسون هم از بایوور جدا شده است.

کریستیانسون بالای دو دهه و نیم در این استودیو حضور داشت و نویسنده ارشد Baldur's Gate و Baldur's Gate 2 بود و روی دو مجموعه مس افکت و عصر اژدها و بازی Star Wars: Knights of the Old Republic هم کار کرده بود. همچنین مری کربی، یک نویسنده دیگر هم از این تیم تحت نظر الکترونیک آرتز اخراج شده است. او سال ۲۰۰۶ به استودیو پیوسته بود و نویسنده آثاری مثل Dragon Age، عصر اژدها ۲، Dragon Age: Inquisition و Star Wars: The Old Republic بود.

گفتنی است استودیو نام‌برده فعلا در حال توسعه Dragon Age: Dreadwolf و مس افکت جدید است؛ هرچند این بازی همچنان در فاز پیش-توسعه قرار دارد. Dragon Age: Dreadwolf هم با چندین تأخیر داخلی رو‌به‌رو شده و در بهترین حالت برای عرضه در تابستان ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده