نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۹

احتمال تاخیر عرضه Dragon Age: Dreadwolf تا اواخر سال ۲۰۲۴

به‌گفته جف گراب، تاریخ عرضه Dragon Age: Dreadwolf برای تابستان ۲۰۲۴ تنظیم شده است و احتمال تأخیر آن تا پایان همان سال وجود دارد.

شرکت بایوور اخیرا اعلام کرد حدود ۵۰ کارمند خود را اخراج خواهد کرد تا بتواند از این طریق عملکرد چابک‌تری داشته باشد و در عین حال روی توسعه Dragon Age: Dreadwolf و Mass Effect بعدی تمرکز کند. حال جف گراب، روزنامه‌نگار صنعت بازی، در گزارش جدید خود ادعا دارد که استودیو بایوور در مسیر توسعه پروژه‌های خود با مشکلاتی مواجه شده است.

گراب اخیرا در پادکست Giant Bomb خود گفت بازی Dragon Age: Dreadwolf تاکنون با چند تأخیر داخلی مواجه شده است. توسعه‌دهندگان در ابتدا بازی را برای عرضه در ماه سپتامبر امسال برنامه‌ریزی کرده بودند و در ادامه زمان آن را به‌صورت داخلی تا مارس ۲۰۲۴ به تأخیر انداختند. گراب در ادامه توضیح داد بایوور دوباره زمان عرضه را به تأخیر انداخته و اکنون تابستان ۲۰۲۴ را در برنامه دارد. علاوه‌بر این گراب اعتقاد دارد احتمال تأخیر دوباره بازی اکشن و نقش‌آفرینی Dragon Age: Dreadwolf تا پایان سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ وجود دارد.

باتوجه‌به اینکه هم‌اکنون تمرکز اصلی بایوور روی توسعه بازی Dragon Age: Dreadwolf قرار دارد، گراب می‌گوید پس از اخراج‌های اخیر برخی از توسعه‌دهندگان نسخه جدید مس افکت به تیم سازنده Dragon Age ملحق شده‌اند و همین موضوع می‌تواند تاریخ عرضه مس افکت بعدی را با تأخیر بزرگی مواجه کند.

به‌گفته گراب، این تغییرات و مشکلات در نتیجه عوامل متعددی رخ داده است. یکی از این موارد مربوط‌به کاهش درآمد بازی بتل‌رویال Apex Legends می‌شود که دیگر در همان سطح گذشته سودرسانی ندارد. در همین حال دو بخش EA Sports و EA Entertainment توسط الکترونیک آرتز به دو نهاد مدیریتی و مالی مجزا تبدیل شده‌اند و به همین دلیل موفقیت مالی نسخه‌های ورزشی جدید از جمله EA FC Sport و Madden کمکی به سایر استودیوهای دیگر EA که با مشکل مواجه هستند، نخواهد کرد. علاوه‌بر این، تمام استودیوهای EA در حال حاضر باید در قبال عملکرد مالی خود پاسخگویی کاملی داشته باشند.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده