// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۴

علاقه کارگردان مورتال کامبت به ساخت یک بازی فایتینگ Marvel vs. DC

کارگردان خلاق استودیو ندررلم از علاقه خود به ساخت یک بازی فایتینگ Marvel vs. DC سخن گفته است.

اد بون، کارگردان خلاق استودیو ندررلم که نقش بزرگی در تولید بازی های Injustice و مورتال کامبت را دارد، از علاقه خود به ساخت یک بازی مبارزه‌ای Marvel vs. DC در صورت امکان سخن گفته است. سال گذشته بون در شبکه‌های اجتماعی یک نظرسنجی برگزار کرد و از طرفداران پرسید دوست دارند بازی بعد ندررلم چه اثری باشد که یکی از گزینه‌ها همین بازی مدنظر بود و توانست بیشترین آرا را جمع کند.

با اینکه پروژه‌ی فعلی این استودیو Mortal Kombat 1 است، خود بون امید دارد بتواند درنهایت پروژه Marvel vs. DC را توسعه دهد. در جریان گفت‌وگو با ایشان از او پرسیده شد که آیا هنوز بازی مارول دربرابر دی سی اثری است که خودش و استودیو به ساخت آن علاقه داشته باشند. با اینکه او تایید کرد تدارکات لازم برای تولید چنین ویدیوگیمی پیچیده خواهد بود، اما این فرصت را از دست نخواهد داد.

ایشان افزود چنین بازی فایتینگی بسیار عالی خواهد بود. زیرا به خودش و بسیاری از طرفداران این فرصت را می‌دهد تا بالاخره بسیاری از بحث‌ها را درباره اینکه کدام کاراکتر در یک مبارزه فرضی برنده خواهد شد، حل کنند: «خوب ما چند بازی با شخصیت‌های دی سی ساختیم. وقتی کودک هستید مثلا با خود می‌گویید بین مایتی ماوس و سوپرمن، کدام یک در مبارزه برنده می‌شود؟ همین مسائل احمقانه راجع به جهان‌های متفاوت.

بخشی از وجود ما هنوز این بحث‌های کودکانه را ادامه می‌دهد. برای من، [مبارزه] بتمن و اسپایدرمن جالب‌ترین چیز روی زمین خواهد بود. پس من قطعا به آن علاقه دارم. اما احتمالا چنین کاری بسیار دشوار خواهد بود».

لوگو مارول

البته که سخت‌ترین کار ساخت یک بازی Marvel vs. DC دریافت مجوز از طرف هر دو شرکت برای همکاری خواهد بود. اما این کراس‌اورها قبلا در کتاب‌های کمیک رخ داده‌اند. به‌علاوه مارول گیمز در چند سال گذشته با بازی‌هایی مثل Marvel's Spider-Man، Marvel's Guardians of the Galaxy و Marvel's Wolverine (در آینده) علاقه خود به کار با استودیوهای مختلف را نشان داده است.

اما مشخص نیست مارول حاضر به همکاری با ندررلم باشد. چرا که مستقیما با دی سی همکار است. DC و NetherRealm Studios مجموعه برادران وارنر هستند. ولی شاید اد بون بتواند این همکاری دو از انتظار را عملی کند و واقعا شاهد یک بازی جدید Marvel vs. DC باشیم.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده