// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱

واکنش منتقدین به بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده و در جریان آن شاهد بازخوردهای بسیار خوبی برای ساخته جدید فرام‌سافتور هستیم.

۱۱ سال از عرضه بازی Armored Core 5 گذشته است و بازخوردهای متوسط و معمولی آن شاید این نظر و عقیده را به‌وجود آورده بود که فرام‌سافتور دیگر به سراغ این سری و احیای آن نخواهد رفت. از طرفی با موفقیت بازی‌های سولزلایک خود و درکنار آن Sekiro، کاربران احتمال می‌دادند که فرام‌سافتور در همین مسیر باقی خواهد ماند.

اما، این استودیو ژاپنی همیشه ثابت کرده که پتانسیل شگفت‌زده کردن مخاطبان خود را دارد. معرفی Armored Core 6: Fires of Rubicon مورد جالبی بود که خیلی‌ها منتظرش بودند. تیم سازنده وعده داده بود که در این نسخه شاهد شخصی‌سازی بسیار دقیق ربات‌ها درکنار سیستم مبارزاتی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده خواهیم بود.

به‌تازگی میانگین امتیازات Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شده است و شاهد بازخوردهای بسیار خوبی هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان این بازی را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Armored Core 6: Fires of Rubicon

  • سازنده: فرام‌سافتور
  • ناشر: باندای نامکو اینترتینمنت
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان
  • سبک: ماشین جنگی (Vehicular Combat)
  • تاریخ انتشار: سه شهریور ماه

نبرد ربات‌ها با یکدیگر در Armored Core VI

گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰

Armored Core 6: Fires of Rubicon یک بازگشت خارق‌العاده برای مجموعه‌ای است که سال‌ها در خواب فرو رفته بود. ساختار مرحله‌ای خاص آن تشویق به آزمایش موارد مختلف می‌کند و ترکیب شده با سطح دیوانه‌کننده‌ای از شخصی‌سازی که یکی از موارد هایلایت شده بزرگ بازی است. درحالی که داستان آن شروع کندی دارد، به‌لطف تنوع مأموریت‌ها و طراحی عالی رویارویی‌های داخل بازی، حتی دو مرحله از بازی هم شبیه به یکدیگر نیستند.

دیتسراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

من شک داشتم به اینکه فرام‌سافتور بتواند پس از یک وقفه طولانی، مجددا Armored Core را به ساختاری قابل قبول برگرداند. اما موفق به این کار شدند.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

Armored Core 6 فرام‌سافتوری را نشان می‌دهد که تابه‌حال آن را جایی ندیده‌ایم. پس از ۱۰ سال دوری مجددا با قدرت بازگشته است. این یک بازی نشاط آور بوده و با وعده اکشنی زنده‌ است که فقط مکاها قادر به خلق آن هستند. همچنین این بازی با طراوت کوتاه و تجربه‌ای قابل تکرار ساده است که انبوهی از موارد عمیق را در خود جای داده است.

گیم اینفورمر: ۸۳ از ۱۰۰

Armored Core 6 یک بازگشت روان و خوب برای یکی از مجموعه‌های به‌خواب فرو رفته فرام‌سافتور است. همچنان تعداد بسیار زیادی از تدابیر قدیمی سبک Mecha نظیر ساختار مرحله‌ای معمولی و داستان قابل پیش‌بینی را در خود جای داده است. بااین‌حال شاهد مدرنیزه شدن اکشن مکا به شکل معناگرایانه‌ای هستیم تا شروع خوبی برای نسل جدید باشد. درحالی که شاید بعضی از هواداران قدیمی ایرادهایی به ساده‌تر شدن Armored Core بگیرند، من بسیار خوشحال هستم که این مجموعه مجددا بازگشته و عملکرد بالایی از خود به‌نمایش گذاشته است.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

گزینه‌های شخصی‌سازی خیره کننده Armored Core 6: Fires of Rubicon به مبارزات Mecha عالی این بازی خورانده شده است. نتیجه این کار، معماهای مبارزه چالش‌برانگیز است که نظر من را تو طول ۱۵ ساعت تجربه‌ام از بخش کمپین و فراتر از آن به خود جلب کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده