// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۶

زمان برگزاری گیم اواردز ۲۰۲۳ مشخص شد

مجری گیم اواردز ۲۰۲۳ زمان برگزاری این مراسم را اعلام کرده است.

دیروز بود که مراسم افتتاحیه گیمزکام تمام شد و اکنون گیمزکام ۲۰۲۳ با تمام قوا در حال برگزاری است. جف کیلی، مجری این رویداد تایید کرد گیم اواردز ۲۰۲۳ در روز ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در سالن بزرگ Peacock برگزار خواهد شد. هنوز اطلاعات تکمیلی مشخص نشده، اما امسال دهمین سالگرد برگزاری گیم اواردز است و احتمالا شاهد سورپرایزهایی خواهیم بود.

این رویداد معمولا مراسم بزرگی است و افراد مشهور مختلف در آن حضور پیدا می‌کنند. صداپیشگان بازی‌ها در آن حضور دارد، افراد بزرگ صنعت ویدیوگیم دور هم جمع می‌شوند و یک ارکست بزرگ هم موسیقی‌های نامزدهای جایزه‌ی بهترین بازی سال را اجرا می‌کند. صد البته شاهد نمایش جدیدترین تریلرهای بازی های مورد انتظار و معرفی ویدیوگیم‌های جدید هم خواهیم بود.

پوستر گیم اواردز ۲۰۲۳ با تاریخ اجرای آن

گفتنی است گیمزکام امسال از امروز تا ۵ شهریور (۲۷ اوت) با حضور شرکت‌هایی نظیر ایکس باکس، بتسدا، نینتندو و باندای نامکو برگزار می‌شود. پس می‌توان انتظار داشت تریلرهای جدیدی طی این روزها پخش شوند.

به‌علاوه امروز شوکیس پاییزه Future Games Show از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران پخش خواهد شد که شامل بالای ۵۰ بازی از ناشرهای مختلف مثل تاندرفول گیمز، نیکون، Raw Fury و فرانتیر دولوپمنتز است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده