// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰

واکنش منتقدین به بازی Baldur's Gate 3

میانگین امتیازات بازی Baldur's Gate 3 نشان می‌دهد که استودیو لرین تاچه اندازه در کار خود تبحر دارد.

استودیو لرین از گذشته تابه‌امروز با ساخت‌ مجموعه‌های Divinity و Divinity Original Sin نشان داده که حسابی کار خود را بلد بوده و هر بار تجربه‌ای سرگرم کننده و دلچسب را دراختیار مخاطبان بازی‌های نقش آفرینی قرار داده است. پس از معرفی بازی Baldur's Gate 3، مشخص شد که استودیو لرین وظیفه توسعه و نشر این نسخه را برعهده دارد و نگاه‌ها به سمت این بازی بیش‌ازپیش جلب شد.

از نظر گیم‌پلی Baldur's Gate 3 یک بازی نقش‌آفرینی Dungeons & Dragons محور با نبردهای کلاسیک است که نبردهایی هیجان‌انگیز، سرگرم کننده و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد. همچنین از نظر داستانی و قصه‌گویی، به‌واسطه‌ی انتخاب‌های متعدد و طراحی بسیار خوب تمامی احتمالات در داستان، شاهد قرار گرفتن بازی‌های نقش‌آفرینی در مسیر تازه‌ای هستیم.

مدتی است که Baldur's Gate 3 عرضه شده است و میانگین امتیازات آن، خبر از یک تجربه فوق‌العاده و حتمی را می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Baldur's Gate 3 را در زومجی مطالعه کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دلیل تأخیر در انتشار میانگین امتیازات بازی، عدم انتشار بررسی بعضی از رسانه‌های معتبرتر بود

Baldur's Gate 3

  • سازنده: استودیو لرین
  • ناشر: استودیو لرین
  • سبک: نقش آفرینی با المان‌های D&D
  • پلتفرم: کامپیوتر

یکی از کاراکترهای Baldur's Gate 3 در حال نابودی هیولا

زومجی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Baldur’s Gate 3 تجربه‌ای خاص و متفاوت است. قصه‌گویی آن حسابی شما را در خود غرق می‌کند و وجود احتمالات داستانی مختلف به‌لطف شخصیت‌ها و داستان‌های‌شان، ارزش تکرار بازی را بسیار بالا برده است. تمامی رفتار شما با سایر کاراکترها و اینکه به چه شکل مأموریت‌های‌شان را پیش برده یا از آن‌ها در تیم خود استفاده می‌کنید، روی نحوه روایت داستان تأثیرگذار است. سیستم مبارزات و تعامل با شخصیت‌ها به‌خوبی از المان‌های D&D استفاده کرده است و خروجی کار، یک تجربه دلچسب، هیجان‌انگیز و خاطره‌انگیز است. Baldur's Gate 3 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سال‌ها در یاد و خاطره مخاطبان باقی خواهد ماند.

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

Baldur's Gate 3 موفق‌ترین و معتبرترین اقتباس D&D در تاریخ ۵۰ ساله مجموعه بازی‌های رومیزی است. پیچیدگی و اندازه آن شاید برای تازه‌کارها دلهره‌آور باشد، اما وسعت و عمق بالدرز گیت ۳ چیزی است که این اثر را تبدیل به دستاوردی کرده که یک بار در یک نسل اتفاق می‌افتد.

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

Baldur’s Gate 3 همانند شهر عنوان‌دار خود [اشاره به شهر بالدرز گیت] یک نقطه عطف برجسته برای بازی‌های نقش‌آفرینی به حساب می‌آید. محصولی که پر از زندگی، پر از وسعت و بزرگی و مملو از تخیل است.

پی‌سی گیمر: ۹۷ از ۱۰۰

Baldur's Gate 3 بازی نقش آفرینی‌ای است که بی رقیب بوده و تمام زندگی شما را به خود اختصاص می‌‌دهد.

گیم اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

Baldur’s Gate 3 فراموش نشدنی است و یکی از بهترین تجربه‌های من در میان بازی‌های ویدیویی است. شاید اولین دور طولانی خود را به پایان رسانده باشم، اما همین حالا مشتاق این هستم که بیش‌ازپیش در اعماق بازی فرو بروم و حد و مرزهای آن‌چه را که در این دنیای خاص و استثنایی ممکن است و توسط لرین ساخته شده، بشکنم.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

به‌واسطه صحنه‌سازی‌های عالی و جزئیات دقیق، Baldur's Gate 3 توانسته توهم آزادی مطلق را القا کند و سپس این آزادی از بین می‌رود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده