// پنجشنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۸

قرار گرفتن بازی Red Dead Redemption در صدر آثار پر طرفدار فروشگاه پلی استیشن

عرضه پورت پلی استیشن 4 بازی Red Dead Redemption باعث شده است این بازی در صدر آثار پرطرفدار فروشگاه پلی استیشن قرار بگیرد.

پورت پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Red Dead Redemption شرکت راک‌استار جنجال‌های زیادی داشته است؛ اما این موضوع هم باعث نشده hsj بازیکنان علاقه خود را به این اثر از دست بدهند و اکنون بازی توانسته در صدر آثار پرطرفدار فروشگاه پلی استیشن قرار بگیرد. همان‌طور که در تصویر زیر واضح است، این بازی رتبه اول را در بین آثار محبوب این فروشگاه دارد.

محبوبیت پورت پلی استیشن 4 بازی Red Dead Redemption روی فروشگاه پلی استیشن

همان‌طور که گفته شد، این بازی با انتقادات زیادی از گیمرها رو‌به‌رو شده که به خاطر قیمت ۵۰ دلاری آن است؛ آن هم هنگامی که بازی نه ریمیک است و نه حتی یک ریمستر مناسب. اما استراس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو از این قیمت‌گذاری دفاع کرد و آن را از نظر تجاری مناسب دانست. گفتنی است نسخه PS4 این بازی از بهبودهای پلی استیشن 4 پرو بهره خواهد برد؛ اما دقیق مشخص نیست ویژگی‌های ارتقا یافته آن چیست.

نسخه پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Red Dead Redemption هم‌اکنون به‌صورت دیجیتالی قابل خرید است و نسخه فیزیکی این اثر هم در ماه اکتبر عرضه خواهد شد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده