// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۳

واکنش منتقدین به بازی Shadow Gambit The Cursed Crew

Shadow Gambit: The Cursed Crew، جدیدترین ساخته استودیو می‌می‌می گیمز، توانسته بازخودرهای بسیار خوبی را کسب کند و سرگرم کننده ظاهر شود.

استودیو می‌می‌می گیمز را می‌توان یکی از استودیوهای صاحب‌نام در ساخت بازی‌های استراتژی تاکتیکی با المان‌های مخفی‌کاری دانست. ساخت بازی‌هایی مثل Shadow Tactics و همچنین Depserados 3 نشان داد که چقدر این استودیو کار خود را بلد است. حال نوبت به بازی جدید این استودیو یعنی Shadow Gambit: The Cursed Crew رسیده است.

تیم سازنده این بار به سراغ جهان دزدان دریایی رفته تا روایتی خاص و منحصربه‌فرد را داشته باشد. یکی از ویژگی‌های Shadow Gambit، آزادی عملی است که کاربران به‌هنگام انجام مراحل دارند و می‌توانند به‌روش‌های مختلفی مراحل مدنظر خود را تکمیل کنند. به‌تازگی میانگین نمرات بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew منتشر شده است. در ادامه بخشی از نظرات منتقدان بازی را در زومجی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Shadow Gambit: The Cursed Crew

  • سازنده: می‌می‌می‌ گیمز
  • ناشر: می‌می‌می گیمز
  • سبک: استراتژی تاکتیکی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس
  • تاریخ عرضه: ۲۶ مرداد ماه

دو نفر از شخصیت‌های بازی Shadow Gambit

زومجی: ۹۰ از ۱۰۰

بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew اثر ارزشمند دیگری از استودیو می‌می‌می گیمز است که پیش‌تر هم مهارت خود را در بازی‌های استراتژی تاکتیکی و مخفی‌کاری نشان داده بود. سازندگان در این بازی دست گیمر‌ها را با دادن آزادی‌عمل بیشتر به آن‌ها در انتخاب چینش کاراکتر‌ها و همینطور چگونگی پیش‌برد مراحل باز گذاشته‌اند و نقاط قوت همیشگی بازی‌های استودیو مثل طراحی مراحل متنوع با چالش‌های شیرین هم به شکلی ایده‌آل حفظ شده است. Shadow Gambit فقط یک سری ضعف‌های جزئی مثل مشکلاتی در سیستم ارتقا کاراکتر‌ها و همینطور باگ‌های دوربین دارد ولی به‌لطف گیم‌پلی ارزشمند، داستان هیجان‌انگیز و جزییات بصری با‌کیفیت، اثری است که طرفداران آثار استراتژی مخفی‌کاری و تاکتیکی نباید آن را از دست بدهند.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Shadow Gambit: The Cursed Crew یک مثال بارز برای سبک تاکتیکی مخفی‌کاری از استودیویی است که کار خود را حسابی بلد است. ساختار مراحل این بازی به‌خوبی در سطوح بسیار سرگرم کننده با جزئیاتی عمیق برای پیدا کردن و استادن شدن گسترش یافته است. این در حالی است که شخصیت‌های بازی به‌واسطه عملکرد صوتی، شوخ‌طبعی دوست‌داشتنی و آرت‌های رنگی هم لذت‌بخش و هم شگفت‌زده کننده است. با وجود راه‌های متعدد برای تمام کردن یک مرحله و ادغام بسیار هوشمندانه ذخیره و بارگذاری در جهان بازی، سبب شده تا Shadow Gambit در تمامی شاخه‌ها به جز هوش مصنوعی دشمنان بدرخشد. صادقه بگویم، شخصی نیست که نخواهم این بازی را به او پیشنهاد کنم.

گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

Shadow Gambit: The Cursed Crew یک بازی بسیار لذت‌بخش است. ساختار داستانی مبتکرانه، ماجراجویی رومانتیک و جسورانه با لحنی ترسناک، گروهی از کاراکترهای فوق‌العاده و سرگرم کننده و گیم‌پلی‌ای متقاعد کننده سبب شده تا همه موارد ذکر شده در قالب یک حلقه تکرار شونده درکنار یکدیگر قرار گرفته تا تجربه‌ی استراتژی-‌مخفی‌کاری منحصربه‌فرد رضایت‌بخش‌ای به‌وجود آید. من نمی‌توانم فقط این بازی را پیشنهاد کنم، اما امیدوارم این بازی شروع مجموعه‌ای باشد که بتوانم زمان بیشتری را با آن سپری کنم.

پی‌سی گیمر: ۸۷ از ۱۰۰

هم‌تراز با ساخته‌های [عالی] قبلی، Shadow Gambit جای بعضی از طراحی‌های متمرکزانه خود را به آزادی عمل عمیق دزدی دریایی داده است.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Shadow Gambit: The Cursed Crew یک بازی فکری، اما تاکتیکی مخفی‌کاری با شخصیت‌های فراوان است. محصولی که پر از خلاقیت و عمق بوده و موارد جالب دزدان دریایی را هم در خود جای داده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده