نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۷

Firewatch و Gris در میان بازی‌ های جدید گیم‌ پس در ماه آگست ۲۰۲۳

مایکروسافت فهرست بازی‌های جدید سرویس گیم‌ پس در ماه اوت ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.

با رسیدن به نیمه‌ی دوم ماه اوت، حالا مایکروسافت از جدیدترین بازی‌های سرویس گیم‌‌ پس رونمایی کرده است که بازی‌های مستقل و تحسین‌شده‌ای مانند Gris و Firewatch را شامل می‌شوند.

شوتر فضایی Everspace 2 اولین بازی جدید گیم‌ پس در این بازه خواهد بود که از همین امروز در دسترس دارندگان گیم‌پس روی کلاد و کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار می‌گیرد. ساخته‌ی استودیوی Rockfish Games که در ماه آوریل برای نخستین بار منتشر شده بود، جهانی از سیاره‌های مختلف و کلونی‌های فراموش‌شده را برای اکتشاف در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد.

در روز ۱۷ اوت (۲۶ مرداد) یکی از بازی‌های قبلی گیم‌پس به این سرویس اشتراک بازی بازمی‌گردد. بازی Firewatch دومین بازی جدید این موج از بازی‌های گیم‌ پس خواهد بود که برای تمامی دارندگان این اشتراک روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاد در دسترس قرار می‌گیرد. فایرواچ توسط یک ماجراجویی ناشناخته در حیات‌وحش محافظت‌شده‌ی ایالت وایومینگ، یک تجربه‌ی فراموش‌نشدنی و تأثیرگذار را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

بازی The Texas Chain Saw Massacre که توسط دو استودیوی Gun Interactive و سومو دیجیتال ساخته شده، سومین بازی جدید این سرویس است. این بازی اقباسی از فیلم ژانر وحشت این سری در سال ۱۹۷۴ به‌حساب می آيد و امکان بازی به‌صورت کواپ و PvP با شخصیت‌ها و لوکیشن‌های این فیلم را برای هواداران فراهم می‌کند. The Texas Chain Saw Massacre از ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) و همزمان با انتشار روی دیگر پلتفرم‌ها، برای سرویس گیم‌پس روی کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پی‌سی و کلاد گیمینگ منتشر می‌شود.

شخصیت های داستانی Sea of Stars

Sea of Stars و Gris، دو بازی مستقل دیگری هستند که به‌عنوان دیگر بازی‌های نیمه‌ی دوم ماه اوت گیم‌پس معرفی شده‌اند. Sea of Stars به‌دلیل طراحی هنری منحصربه‌فرد خود به‌تازگی توجه زیادی را به‌خود جلب کرده است و در روز ۲۹ اوت (۷ شهریور) و همزمان با عرضه‌ روی سرویس PS Plus برای کاربران پلی استیشن، برای کاربران گیم‌پس روی کنسول، پی‌سی و کلاود نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین مشترکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس تا تاریخ اول سپتامبر (۱۰ شهریور)، فرصت دارند تا با پیش‌خرید دیجیتالی نسخه‌ی پرمیوم بازی استارفیلد، سفر پرمخاطره‌ی خود به اعماق ناشناخته‌ی کهکشان را پنج روز زودتر از عرضه‌ی جهانی روی گیم‌پس آغاز کنند. این کاربران با خرید این نسخه از بازی همچنین اکسپنشن داستانی Shattered Space، باندل اسکین Constellation، آرت‌بوک دیجیتالی و موسیقی متن بازی را نیز از زمان عرضه دریافت خواهند کرد.

والپیپر بازی Starfield

دسترسی زودهنگام ۱۰ ساعته به بازی ورزشی Madden NFL 24 و نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Quake II، از جمله‌ی دیگر محتویات جدید گیم‌پس هستند که از همین حالا در دسترس تمامی مشترکین قرار گرفته‌اند.

مثل هر ماه باندل‌ها و بسته‌های محتوایی خاصی برای دارندگان سطح آلتیمیت سرویس گیم‌پس طراحی شده است. باندل اسکین بازی رایگان اورواچ 2 که ۶ اسکین جدید را به فهرست قهرمان‌های قابل بازی اصافه می‌کند و دو باندل MUT Welcome Pack و Lunchtime Bundle برای دو بازی Madden NFL 24 و فال‌اوت 76، سه محتوای اختصاصی مشترکین گیم‌پس آلتیمیت برای نیمه‌ی دوم ماه اوت به‌حساب می‌آیند.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۳۱ اوت (۹ شهریور) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Black Desert (کنسول‌های ایکس باکس و کلاود)
  • Commandos 3 – HD Remaster (کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود)
  • Immortality (کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود)
  • Nuclear Throne (کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود)
  • Surgeon Simulator 2 (کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود)
  • Tinykin (کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و کلاود)

همانند هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده