// دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲

محتوای بعد از عرضه بازی Lords of the Fallen براساس بازخورد بازیکنان خواهد بود

یکی از اعضای استودیو سازنده بازی Lords of the Fallen درباره محتوای پس‌از عرضه آن صحبت کرده است.

طبق جدیدترین اخبار، سازندگان بازی Lords of the Fallen همین حالا هم محتوای بعد از عرضه آن را در نظر می‌گیرند. نسخه اول بازی در سال ۲۰۱۴ توسط CI Games توسعه یافت و این نسخه جدید شامل بهبودهای متفاوتی خواهد بود. همچنین این بازی اولین ساخته استودیو Hexworks خواهد بود. این استودیو قصد دارد بازی را با پچ‌ها و آپدیت‌ها بهبود دهد و آن‌ها احتمال عرضه محتوای پس از عرضه را رد نکرده‌اند. البته این محتوا طبق بازخورد طرفداران ساخته خواهد شد.

سائول گاسکن، تهیه‌کننده اجرایی بازی گفت: «ما موارد زیادی در ذهن خود داریم که وابسته به بازخورد بازیکنان خواهد بود؛ اینکه مردم موارد بیشتری می‌خواهند یا نه. پس باید از قبل برنامه‌ریزی کنیم که برنامه اصلی ما کار روی [پروژه] بعدی است. اما اگر بازیکنان محتوای بیشتری بخواهند باید کمی تلاش کنیم تا محتوای بیشتری برای این بازی در امسال بسازیم. [پس] خیلی به این [بازخورد] وابسته است».

ایشان افزود: «به‌علاوه پس از عرضه با آپدیت‌های رایگان برای مردم مثل بهبودها، خواسته‌ها و فیدبک‌ها از بازی پشتیبانی خواهیم کرد. ما این کار را ۶ ماه تا یک سال بعد عرضه براساس درخواستی که دریافت می‌کنیم انجام خواهیم داد. این کاری است که پس از عرضه انجام خواهیم داد».

بازی Lords of the Fallen در روز ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی‌سی قرار خواهد گرفت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده