نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷

کارگردانی و نویسندگی بازی معرفی‌نشده ناتی داگ توسط نیل دراکمن

نیل دراکمن تأیید کرد که مشغول کارگردانی و نویسندگی بازی معرفی‌نشده جدیدی برای کنسول پلی استیشن 5 است.

نیل دراکمن، رئیس استودیو Naughty Dog و خالق مجموعه بازی‌های The Last of Us تأیید کرد که وظیفه نویسندگی و کارگردانی یک بازی معرفی‌نشده برای پلی استیشن 5 را برعهده دارد. درحالی‌که معلوم نیست با چه اثری سروکار خواهیم داشت، گمانه‌زنی می‌شود که این بازی می‌تواند The Last of Us: Part 3 یا آغازگر یک مجموعه کاملا تازه باشد.

بیش از ۳ سال از انتشار بازی The Last of Us: Part II می‌گذرد و استودیو ناتی داگ در این مدت روی پروژه‌های دیگری کار کرده است. آن‌ها نسخه اصلی لست آو آس را بازسازی کردند و به سازندگان اقتباس تلویزیونی این مجموعه کمک می‌کنند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که کار توسعه بازی اسپین-آف چندنفره مورد انتظار این استودیو بیشتر از انتظار طول کشید و همچنان ادامه دارد.

کارگردانی و نویسندگی بازی معرفی‌نشده ناتی داگ توسط نیل دراکمن

هنوز بازه زمانی انتشار بازی بعدی نیل دراکمن مشخص نیست و استودیو ناتی داگ معمولا با دقت و بدون عجله توسعه‌ی آثارش را پیش می‌برد. با افزایش زمان چرخه توسعه بازی‌های پلی استیشن 5 انتظار نمی‌رود که بازی آتی ناتی داگ به این زودی‌ها برای عرضه آماده شود. بنابراین طرفدارها باید زمان زیادی را برای انتشار جزئیات بیشتر منتظر بمانند.

مدتی قبل اعضای ارشد ناتی‌داگ گفته بودند که دیگر می‌خواهند بازی‌های خود را فقط زمانی معرفی کنند که زمان بسیار زیادی تا انتشار آن‌ها نمانده باشد.


منبع Opp.Today
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده