// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۴

ساخت بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew تمام شد

استودیو می‌می‌می گیمز به‌تازگی اعلام کرده که مراحل ساخت بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew تمام شده است.

استودیو می‌می‌می گیمز درگذشته بازی‌هایی نظیر Shadow Tactics و Desperados 3 را روانه بازار کرد و نشان داده که در توسعه بازی‌های نقش‌آفرینی تاکتیکی صاحب سبک است. این استودیو مشغول توسعه بازی جدید خود با نام Shadow Gambit: The Cursed Crew بود و حال اخبار جدیدی حول این بازی منتشر شده است.

ویژگی‌های نسخه ساپورتر ادیشن بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew

استودیو می‌می‌می گیمز اعلام کرده مراحل توسعه بازی رسما به اتمام رسیده و Shadow Gambit: The Cursed Crew به اصطلاح گلد شده است. در ادامه قیمت نسخه اصلی و ویژه بازی هم مشخص شده است.

Shadow Gambit: The Cursed Crew به‌تنهایی ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارد و نسخه ساپورتر ادیشن که شامل بازی اصلی، آرت بوک و راهنمای استراتژیک بازی و ساندترک‌ها می‌شود، ۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. همچنین در زمان عرضه به مدت زمان محدودی شاهد یک تخفیف ۱۰ درصدی برای Shadow Gambit: The Cursed Crew خواهیم بود. البته نسخه ساپورتر ادیشن فقط برای پی سی عرضه می‌شود.

قیمت‌گذاری بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew در ریجن‌های مختلف

در انتها اشاره کنم که بازی Shadow Gambit: The Cursed Crew از نظر المان‌های گیم‌پلی ساختاری مشابه‌به ساخته‌های قبلی استودیو می‌می‌می گیمز دارد و در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ اوت) برای کامپیوتر (فروشگاه استیم، GOG و اپیک گیمز)، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده