// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷

سازگاری بازی Baldur's Gate 3 با استیم دک

استودیو لاریان تایید کرد بازی Baldur's Gate 3 با کنسول دستی استیم دک سازگار است.

با اعلام رسمی استودیو لاریان، Baldur's Gate 3، بازی نقش‌آفرینی جدید و موفق آن‌ها با استیم دک سازگار است. یعنی این بازی به‌طور کامل و با پشتیبانی از دسته، خوانا بودن رابط‌کاربری درون بازی و پیکربندی خودکار تنظیمات گرافیک بازی روی این کنسول دستی پی‌سی گیمینگ قابل تجربه است.

این خبر همزمان با انتشار اولین هات‌فیکس این اثر اعلام شده که در آن چندین باگ و کرش رفع شدند. همچنین کراس-سیو هم غیرفعال شد تا باگی که نمی‌گذاشت بازیکنان بازی خود را ذخیره کنند، رفع شود.

بازی بلدرز گیت ۳ توانست پس از عرضه کامل روی استیم به‌شدت موفق ظاهر شود و دیروز تعداد بازیکنان همزمان این اثر روی فروشگاه استیم بالای ۵۰۰ هزار نفر بود. این عدد به‌تازگی از ۷۰۰۰۰۰ هم عبور کرد. همچنین در سایه موفقیت این ویدئوگیم، سازندگان آن تایید کردند قصدی برای خریداری شدن توسط یک شرکت دیگر ندارند. زیرا آن‌ها آزادی خلاقانه را به سود بیشتر ترجیح می‌دهند.

بازی Baldur's Gate 3 هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی عرضه شده است. همچنین در روز ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) این بازی برای پلی استیشن 5 هم منتشر خواهد شد. نسخه ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم در حال ساخت است، اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده