// پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳

فروش کلی بازی Monster Hunter Rise به ۱۳.۲ میلیون نسخه رسید

شرکت کپکام در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که فروش Monster Hunter Rise و Monster Hunter World به‌ترتیب به ۱۳.۲ و ۱۹ میلیون نسخه رسیده است.

به‌تازگی کپکام گزارش مالی خود را تا پایان ۳۰ ژوئن (۹ تیر ماه) منتشر کرده و در جریان آن شاهد رشد فروش بازی‌هایی نظیر Monster Hunter Rise و Monster Hunter World بوده‌ایم. البته که کپکام آمار و ارقام فروش بسته الحاقی‌های این دو بازی را هم در دسترس قرار داده است.

بازی Monster Hunter World که لقب پرفروش‌ترین بازی کپکام تابه‌امروز را از آن خود کرده، به فروش کلی بیش از ۱۹ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. این درحالی است که تا پایان ماه مارس این رقم ۱۸.۸ میلیون نسخه بوده است. در ادامه مشخص شده که بسته الحاقی Iceborne این بازی هم به فروش ۱۰.۵ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. باتوجه‌به آمار، بسته‌الحاقی Iceborne در جریان ساه‌ماهه اول سال مالی جاری میلادی توانسته ۳۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد.

این در حالی است که فروش کلی بازی Monster Hunter Rise هم به ۱۳.۲ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. همچنین بسته الحاقی Sunbreak هم به فروش ۶.۱ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کرده است. دراین‌میان اشاره کنم که فروش بازی مانستر هانتر رایز و بسته‌الحاقی سانبریک طبق آمار گذشته، به‌ترتیب ۱۳ میلیون و ۶ میلیون نسخه بوده است.

در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا سری Monster Hunter را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده