نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۱

نیاز به ۱۲۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای تجربه نسخه کامپیوتر Baldur’s Gate 3 در زمان عرضه

استودیو Larian اعلام کرد که برای تجربه بازی Baldur’s Gate 3 روی کامپیوتر در زمان عرضه به ۱۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Larian پیش از انتشار نسخه کامپیوتر Baldur’s Gate 3 در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ (۳ اوت ۲۰۲۳) جزئیات دقیقه نودی جدیدی از بازی را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. این توسعه‌دهنده درکنار گفت‌وگو درباره توانایی‌های Illithid و تأثیر آن‌ها در بازی با انتشار یک پست تازه در استیم تأیید کرد که برای تجربه نسخه کامپیوتر بالدرز گیت ۳ در زمان عرضه به ۱۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

فایل‌های ذخیره نسخه Early Access با نسخه نهایی سازگار نیستند؛ هرچند استودیو Larian می‌گوید که «بازی Baldur’s Gate 3 دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است؛ طوری‌که واقعاً ارزش شروع دوباره را دارد». پشتیبانی بازی از استیم دک نیز تأیید شده است و می‌توان انتظار تجربه بالدرز گیت ۳ با بهینه‌ترین تنظیمات گرافیکی در این دستگاه را داشت. با اینکه اسپلیت-اسکرین غیرفعال است، اما بازی کاملا از کنترلر پشتیبانی می‌کند.

توسعه‌دهندگان هنوز روی پیاده‌سازی تکنولوژی FSR 2.0 در بازی Baldur’s Gate 3 کار می‌کنند و باید تا حوالی ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) منتظر آن بود که مصادف با عرضه نسخه پلی استیشن 5 است. برای تجربه نسخه کامپیوتر با رزولوشن 1440p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به یک «پردازنده خوب» و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 نیاز دارید. اجرای بازی با رزولوشن 4K نیز نیازمند کارت گرافیک RTX 4080/4090 یا معادل آن‌ها در AMD است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده