نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

تایید اجرای Lords of the Fallen با نرخ ۶۰ فریم روی کنسول‌های نسل نهم

تیم Hexworks در یک بیانیه رسمی تایید کرد بازی Lords of the Fallen روی کنسول‌های نسل نهم با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

استودیو Hexworks تاکنون نمایش‌های مختلفی را از بازی نقش‌آفرینی Lords of the Fallen پخش کرده‌ است و به‌نظر می‌رسد هدف بزرگی برای سرگرم‌ کردن طرفداران سبک سولزلایک دارد. این استودیو به همراه شرکت CI Games در هفته گذشته نمایش مفصلی از بازی ارائه کردند که در آن شاهد سیستم مبارزه، پشتیبانی از حالت کوآپ بدون وقفه، مکانیسم Dual-Realm و موارد دیگر از گیم‌پلی بودیم. حال استودیو سازنده جزئیات جدیدی از عملکرد فنی بازی روی پلتفرم‌های مختلف را ارائه کرده است.

استودیو Hexworks روی حساب رسمی Lords of the Fallen در توییتر تایید کرد که این بازی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اجرا خواهد شد. هنوز مشخص نشده است که چه گزینه‌هایی برای اجرای بازی در حالت‌های مختلف گرافیکی با رزولوشن‌های گوناگون در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت. با اینکه توسعه‌دهنده به رزولوشن‌های همراه‌با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اشاره نکرد اما بازیکنانی که امیدوار به تجربه این بازی با نرخ فریم بیشتر از ۳۰ بودند، از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد.

بازی Lords of the Fallen قرار است در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده