// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۶

نقشه راه محتویات بازی Wo Long: Fallen Dynasty در سال ۲۰۲۳ مشخص شد

استودیو تیم نینجا جزئیات نقشه راه بازی Wo Long: Fallen Dynasty در ادامه سال میلادی را مشخص کرده است.

اخیرا استودیو تیم نینجا، سازنده بازی Wo Long: Fallen Dynasty جزئیات نقشه راه محتویات این بازی در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. در این بین همکاری با دو بازی دیگر، بخش دوم Boss Rush و دیگر بهبودها به چشم می‌خورد.

ابتدا در ماه اوت بخش دوم باس راش، تنظیمات مربوط‌به بالانس بودن و بهبودهای برخی ویژگی‌ها رخ خواهد داد. سپس در ماه سپتامبر Conquerer of Jiangdong، دومین بسته الحاقی وو لانگ منتشر می‌شود که شامل یک نوع اسلحه جدید، داستان جدید، سطح دشواری تازه و دشمنان و Divine Beast جدید است. همچنین همکاری با بازی Lies of P، یک طلسم جادوگری جدید و دیگر تنظیمات بالانس اصلی در این ماه میلادی اتفاق می‌افتد.

نقشه راه محتویات سال میلادی 2023 بازی Wo Long: Fallen Dynasty

در ماه اکتبر یک به‌روزرسانی رایگان برای بهبودها و تنظیمات بیشتر عرضه می‌شود و در نوامبر شاهد همکاری با Nioh و بهبودها و تنظیمات دیگر هستیم. در ماه دسامبر هم Upheaval in Jingxiang، سومین بسته الحاقی پولی درکنار طلسم جادوگری جدید و تنظیمات بالانس عرضه خواهند شد.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در ماه مارس ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر شده بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده