نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹

عرضه دمو قابل تجربه ۳۰ دقیقه‌ای بازی Phantom Blade Zero در سال ۲۰۲۴

به‌تازگی سازندگان بازی Phantom Blade Zero اعلام کردند که قصد دارند یک دمو قابل بازی را در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهند.

بازی فانتوم زیرو بلید در جریان شوکیس پلی استیشن ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی معرفی شد. این اثر با نمایشی جذاب موفق شد توجهات زیادی را به خود جلب کند. فضای تاریک و جذاب این اثر درکنار نمایش بخش از مکانیزم‌های مبارزات آن، این بازی را به یک اثر موردانتظار تبدیل کرده است. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، طبق اعلام سازندگان بازی Phantom Blade Zero کاربران می‌توانند در سال ۲۰۲۴ بخشی از آن تجربه کنند.

والپیپر بازی Phantom Blade 0

عرضه نسخه آزمایشی بازی Phantom Blade Zero در جریان ChinaJoy 2023 توسط S-Game که به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade Zero شناخته می‌شود، اعلام شد. از طرفی دیگر نیز طبق اعلام سازندگان تجربه نسخه آزمایشی این بازی ۳۰ دقیقه به طول خواهد انجامید. با‌این حال مقیاس و اندازه این نسخه در حال حاضر مشخص نیست.

بازی Phantom Blade Zero قرار است برای کنسول پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در حال حاضر تاریخ عرضه آن مشخص نیست. طبق گفته سازندگان تجربه کامل این اثر ۳۰ الی ۴۰ ساعت از زمان کاربران را خواهد گرفت. همچنین در این بازی شاهد بخش چندنفره خواهیم بود.

نظر شما چیست؟‌چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده