نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۲

نمایش باس‌ فایت‌ها و کلاس‌های مبارزه در تریلر تازه Path of Exile 2

استودیو Grinding Gear Games تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Path of Exile 2 پخش کرد که در آن شاهد مبارزه با کلاس‌های مختلف دربرابر باس‌ها هستیم.

گرایندینگ گیر گیمز تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی Path of Exile 2 را در جریان رویداد ExileCon به نمایش گذاشت. در این تریلر می‌توانیم نگاهی به گیم‌پلی بازی با محوریت کلاس‌های مختلف، توانایی‌های منحصر‌به‌فرد هر کدام و رویارویی با باس‌های متفاوت داشته باشیم.

توسعه‌دهندگان در تریلر جدید Path of Exile 2 اعلام کردند که بازیکنان در جریان کمپین با ۱۰۰ باس‌فایت و منطقه منحصر‌به‌فرد، ۶۰۰ هیولا، ۱۵۰۰ قدرت جنگی بازدارنده، ۲۴۰ مهارت فعال و بیش از ۷۰۰ نوع زره و تجهیزات جنگی برخورد خواهند داشت. همچنین به نظر می‌رسد سازندگان برای دنباله Path of Exile روی ارائه کیفیت بصری چشمگیر تمرکز داشته‌اند.

در ادامه استودیو گرایندینگ گیر گیمز اعلام کرد بازی Path of Exile 2 به‌عنوان یک محصول مستقل توسعه یافته است و دیگر به‌عنوان یک به‌روزرسانی برای بازی اول شناخته نمی‌شود. درواقع بازیکنان می‌توانند محتوای شخصی‌سازی و موارد دیگری که خریداری کرده‌اند را بین دو بازی به اشتراک گذارند اما طرح اولیه سازنده با هدف ختم شدن کمپین هر دو بازی به یک پایان مشترک کنار گذاشته شده است؛ بنابراین بازی Path of Exile 2 شامل تغییرات، بهبودها و پایان‌بندی داستان کاملا مجزا خواهد بود.

دانلود از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Path of Exile 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده