// جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴

تریلر جدید Lords of the Fallen مبارزات و باس فایت های بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Lords of the Fallen منتشر شد و در جریان آن شاهد سیستم کوآپ بازی، محیط‌های جدید و نبردهای مختلف هستیم.

امسال فرام‌سافتور به‌سراغ تولید و عرضه نسخه جدیدی از سری Armored Core رفته است و یک محصول سولزبورن را عرضه نخواهد کرد. ولی کاربرها در سال جاری هم بازی‌های سولزلایک تازه را خواهند دید. بازی Lords of the Fallen در پاییز عرضه می‌شود و نمایش‌های آن نویدبخش یک تجربه سولزلایک جذاب است. استودیو هکزورکس و شرکت سی‌آی گیمز، به‌ترتیب سازنده و ناشر Lords of the Fallen، به‌تازگی تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند.

در جریان تریلر تقریبا ۱۷ دقیقه‌ای بازی بخش قابل توجهی از محیط‌های این بازی دارک فانتزی در ساختار نیمه جهان-باز نمایش داده می‌شود. تیم سازنده اعلام کرده که محیط‌های بازی وسعت بسیار زیادی برای گشت‌و‌گذار و بازی کردن دارند. هر محیط حداقل با دو محیط دیگر پیوسته است. دراین‌میان اشاره کنم که داستان و گیم‌پلی Lords of the Fallen در دو قلمرو مختلف روایت می‌شود. قلمرو فعلی که Axiom نام دارد و قلمرو Umbral نامیده می‌شود که می‌توان آن را جهان مردگان قلمرو Axiom خطاب کرد.

هر بار که در Axiom بمیرید، دقیقا در همان نقطه، اما در قلمرو Umbral زنده خواهید شد. ازاین‌رو یک فرصت نبرد دیگر یا پیشروی در بازی به شما داده می‌شود تا بتوانید مجددا به Axiom برگردید. البته که به نظر می‌رسد چالش‌های بازیکن در Umbral بیشتر از Axiom است و بازیکنان آن‌چنان لحظات آرامی را تجربه نخواهند کرد. همچنین در طول گشت‌وگذار می‌توانید از قلمرو Axiom به قلمرو Umbral هم سوییچ کنید تا هم محیط‌های بیشتری را بگردید و هم آیتم‌های ارزشمندی را کسب کنید. البته که سوییچ کردن، بدون مجازات نیست و یکی از جان‌های خود را از دست خواهید داد.

از نظر سیستم مبارزات، بازیکنان می‌توانند با ضربات معمولی سلاح‌های خود به دشمنان آسیب برسانند و همزمان از چهار جادو یا مهارت دوربرد استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با ترکیب موارد مختلف، کومبوهای مختلفی را بسازند و نبردهای سریع‌تری را تجربه کنند. در انتها، استودیو هکزورکس تایید کرد که Lords of the Fallen دارای کوآپ بی‌وقفه است. بدین معنا که با احضار یکی از بازیکنان یا یکی از دوستان خود، می‌توانید تا زمان دلخواه‌تان مشغول تجربه بازی شوید. ازاین‌رو کشتن یک باس یا گذر زمان مانع از قطع حالت کوآپ نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشرشده از بازی Lords of the Fallen را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Lords of the Fallen در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده