// جمعه, ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۳

Project L از سری لیگ آو لجندز دارای مبارزات تیمی است

به‌تازگی ویدیو جدیدی از بازی Project L پخش شد و اعضای تیم سازنده درمورد ویژگی‌های بازی نظیر Duo Play صحبت کرده‌اند.

چند سالی است که بازی مبارزه‌ای شرکت رایت گیمز از جهان League of Legends به نام Project L معرفی شده است. تیم سازنده سخت در تلاش است تا بتواند یک تجربه مبارزه‌ای هیجان‌انگیز و دلچسب را دراختیار علاقه‌مندان به بازی‌های فایتینگ قرار دهد. به‌تازگی یک ویدیو از سوی رایت گیمز منتشر شد و درجریان آن، شاهد توضیحات بیشتر تیم سازنده حول بازی Project L و ویژگی‌های آن هستیم.

بازی Project L دارای ویژگی‌ای به نام Duo Play است که می‌توان آن‌ را نبردهای تیمی دانست. به‌عبارتی بازیکنان می‌توانند در تیم‌های دونفره قرار بگیرند و هرکدام از آن‌ها، هدایت یکی از کاراکترهای بازی را برعهده داشته باشد. حال در طول مبارزه هر موقع نیاز شد، جای خود را عوض می‌کنند تا یکی از آن‌ها در میدان مبارزه قرار بگیرد. بازیکنان در جریان سیستم Matchmaking امکان دارد با اشخاصی مبارزه کنند که تیم هستند.

به‌عبارتی، نبردهای بازی Project L می‌توانند 2v2، 2v1 یا حتی 1v1 باشند. ازاین‌رو حتما نیازی نیست که یک بازیکن دوم، هدایت مبارز دوم را برعهده بگیرد و خود شما می‌توانید هر دو کاراکتر را هدایت کنید. در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی کاراکترهای داریوس، اکو و اهری بازی Project L را در کانال یوتوب رسمی Riot Games مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Project L هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد، اما به‌زودی شاهد برگزاری پلی تست برای بازی خواهیم بود. همچنین در هفته‌های پیش‌رو رویداد Evo برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که رایت گیمز نمایش جدیدی از Project L داشته باشد.

تماشا ویدیو در یوتوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده