نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۱

انتشار فهرست بازی های ماه آگست ۲۰۲۳ سرویس پلی استیشن پلاس اسنشیال

سونی از فهرست بازی‌هایی که قرار است در ماه اوت ۲۰۲۳ در دسترس مشترکین سطح اسنشیال سرویس پلی استیشن پلاس قرار بگیرد، رونمایی کرد.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سونی فهرست بازی‌های ماهانه رایگان برای مشترکین PlayStation Plus Essential را در ماه اوت به اشتراک گذاشته است. مشترکین سطح اکسترا و پریمیوم نیز به این آثار دسترسی خواهند داشت. کاربران سرویس موردنظر قادر خواهند بود از تاریخ ۱ اوت (۱۰ مرداد) تا تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) به بازی‌های معرفی‌شده توسط سونی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را تجربه کنند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید.

  • بازی Death’s Door - پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵
  • بازی Dreams - پلی استیشن ۴
  • بازی PGA Tour 2K23 - پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵

پلی استیشن پلاس اسنشال، پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس شرکت Sony (سرویس PlayStation Plus سونی)

بازی Death’s Door تجربه‌ای چالش‌برانگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این اثر در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. ساخته کشن-ماجراجویی و ایزومتریک استودیو بازی‌سازی Acid Nerve موفق شد تمجید‌های زیادی را از جانب کاربران و منتقدان دریافت کند. پس از معرفی این اثر به یکی از ساخته‌های جذاب استودیو بازی‌سازی Media Molecule می‌رسیم. اثری خلاقانه و زیبا که تجربه جالب‌توجهی را در زمان عرضه خود برای کاربران رقم زد.

درنهایت نیز به بازی PGA Tour 2K23 می‌رسیم که وظیفه ساخت آن برعهده‌ی HB Studios قرار داشت. این اثر در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. علاقه‌مندان به ورزش گلف می‌توانند این اثر تجربه کنند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا از فهرست منتشر‌شده رضایت دارید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده