// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۳

تریلر جدید Armored Core 6 مبارزات با دشمنان و جهان بازی را نشان می‌‌دهد

استودیو فرام‌سافتور به‌تازگی تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر کرده که در جریان آن شاهد نبردها، جهان بازی و باس فایت‌ها هستیم.

چندی پیش بود که استودیو فرام‌سافتور (FromSoftware)، سازنده بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، در توییتر اعلام کرد که امروز سوم مرداد ماه شاهد یک تریلر گیم‌پلی از Armored Core 6: Fires of Rubicon خواهیم بود.

حال ویدیویی تقریبا ۱۳ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Armored Core 6 منتشر شده است. در جریان تریلر منتشر شده C4-621، کاراکتر اصلی داستان را مشاهده می‌کنیم که یک مأموریت را در Rubicon 3 انجام می‌دهد. بازیکنان با شخصی‌سازی ربات جنگی خود می‌توانند شیوه‌های مبارزه‌ای خود را تغییر داده و همچنین شاهد گشت‌وگذار در جهان بازی و نبرد با دشمنان هستیم.

جاخالی دادن و بوست کردن سرعت از المان‌های کلیدی مبارزات Armored Core 6: Fires of Rubicon به حساب می‌آید و با استفاده مناسب از آن‌ها، می‌توانید دشمنان را به‌راحتی از بین ببرید. همچنین در بخش‌هایی از تریلر منتشر شده، نبرد با باس‌ها نشان داده می‌شود. بازیکنان با ضربات پیاپی می‌توانند باس‌ها را در حالت Stagger قرار داده و آسیب بیشتری را وارد کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده