نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

شایعه: توسعه Need for Speed جدید در استودیو کرایتریون

گزارشی تازه به توسعه بازی Need for Speed جدید توسط استودیو Criterion اشاره کرده است.

شرکت کرایتریون در سال گذشته بازی Need for Speed Unbound را عرضه کرد و همچنان با انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف از آن پشتیبانی می‌کند. با این وجود گزارشی اخیرا منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالا این توسعه‌دهنده برای ساخت نسخه بعدی مجموعه آماده شده است. این گزارش به آگهی شغلی جدید کرایتریون اشاره دارد که برای استخدام یک طراح جهان بازی منتشر شد و در توضیحات آن آمده است که پروژه جدید باید پایه‌های سبک مسابقه‌ای را به چالش بکشد تا مجموعه Need For Speed را به سطح جدیدی ارتقا دهد.

کرایتریون در ادامه آگهی شغلی توضیح داد که متقاضی استخدام باید در تلاش جدید و هیجان‌انگیز این استودیو برای خلق دنیایی باز که تجربه‌ای سریع، پرمحتوا و معتبر را به بازیکن ارائه دهد، مشارکت کند. از این بخش می‌توان دریافت که نسخه بعدی مجموعه یک اثر جهان باز خواهد بود و در این زمینه رویکرد توسعه‌دهندگان تغییری نخواهد کرد.

باید توجه داشت که کرایتریون هنوز به‌دنبال استخدام نیروهای جدید است و این موضوع می‌تواند به مراحل اولیه توسعه پروژه اشاره کند. برخی گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند این پروژه جدید، ریمیک Need for Speed: Most Wanted خواهد بود که اخیرا سایمون بیلی، بازیگر نسخه اورجینال، به آن اشاره کرد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده