// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۳

فروش ریمیک Resident Evil 4 به پنج میلیون نسخه رسید

با اعلام کپکام، فروش ریمیک بازی Resident Evil 4 از پنج میلیون نسخه عبور کرد.

چند ماه قبل ریمیک بازی Resident Evil 4 به‌صورت رسمی عرضه شد و انتشار آن با استقبال گیمرها و منتقدین همراه بود. حالا بعد از گذشت تنها حدود چهار ماه از عرضه‌ی بازی، فروش ریمیک Resident Evil 4 به پنج میلیون نسخه رسید. نسبت به چند بازی از مجموعه‌ی Resident Evil، ریمیک نسخه‌ی چهارم بازی رزیدنت ایول خیلی سریع‌تر فروش پنج میلیون نسخه‌ای را تجربه کرد. برای مثال Resident Evil Village بعد از حدود ۶ ماه به فروش پنج میلیون نسخه‌ای رسید.

آخرین بازی از این مجموعه که فروش پنج میلیونی را سریع‌تر از ریمیک نسخه‌ی چهارم تجربه کرد، Resident Evil 5 بود. این بازی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، در آن زمان در طی حدود سه ماه به فروش ۵ میلیون نسخه رسید.

مطابق گفته‌ی کپکام، فروش ریمیک Resident Evil 4 در طی دو روز ابتدایی عرضه به سه میلیون و در طی دو هفته به چهار میلیون نسخه رسیده بود. همچنین چندی پیش این شرکت ژاپنی به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که نسخه‌ی واقعیت مجازی رزیدنت ایول 4 را به‌صورت یک محتوای رایگان قابل دانلود برای Playstation VR2 عرضه خواهد کرد.

همچنین گزارش‌های منتشر شده از برنامه‌های کپکام برای انتشار بسته‌ی الحاقی Separate Ways برای ریمیک Resident Evil 4 خبر دادند. Separate Ways یکی از محتواهای نسخه‌های اورجینال Resident Evil 4 به شمار می‌رود.

در پی موفقیت نسخه‌های ریمیک مجموعه‌ی رزیدنت ایول، کپکام احتمالا بازسازی دیگری از نسخه‌های این مجموعه را در آینده منتشر خواهد کرد. در حال حاضر هم چند گزارش منتشر شده که ریمیک Resident Evil 5 در دست ساخت قرار دارد؛ البته این گزارش هنوز به‌صورت رسمی توسط کپکام تایید نشده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده