نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۳

بازی Black Panther الکترونیک آرتز جهان-باز خواهد بود

آگهی‌های شغلی استودیو Cliffhanger Games نشان می‌دهند که بازی Black Panther اثری جهان-باز با سیستم روایت داستان بسیار نوآورانه خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز اخیرا تأیید کرد که استودیو تازه تأسیس Cliffhanger Games روی بازی تک‌نفره Black Panther کار می‌کند؛ هرچند باتوجه‌به اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، درحال‌حاضر جزئیات زیادی از آن در دست نیست. بااین‌حال همان‌طور که رسانه Exputer گزارش داد، استودیو کلیفهنگر گیمز پس از معرفی بلک پنتر چند آگهی شغلی در لینکدین منتشر کرده است که اطلاعات بیشتری از بازی را در اختیار همه می‌گذارد.

یک موقعیت شغلی برای سمت «طراح ارشد بازی» ظاهرا تأیید می‌کند که بازی Black Panther شرکت Electronic Arts اثری جهان-باز خواهد بود؛ موردی که با شایعات انتشاریافته پیش از معرفی رسمی بازی تطابق دارد. در توضیحات این آگهی شغلی آمده است که فرد مورد نظر به «خلق جهانی غنی و پویا» کمک خواهد کرد و روی مواردی نظیر «طراحی و ساختار جهان بازی» و «نحوه تجمیع این جهان با کاراکترها و دشمنان به‌یادماندنی» نظارت خواهد داشت.

با اینکه شرکت الکترونیک آرتز بازی Black Panther را یک تجربه اکشن-ماجراجویی توصیف کرده است، اما آگهی‌ شغلی استودیو Cliffhanger Games برای سمت مهندس نرم‌افزار از آن به‌عنوان یک ویدیوگیم اکشن نقش‌آفرینی یاد می‌کند.

به یک سیستم «بسیار نوآورانه» برای طراحی و روایت داستان هم اشاره شده است. این فرصت شغلی سیستم Open Story را به‌عنوان تلفیقی از «سیستم‌های به‌هم پیوسته» توصیف می‌کند که شامل سیستم‌های دیالوگ و گفت‌وگو می‌شوند. «آشنایی با روایت پویا، دیالوگ‌های چندشاخه و داستان‌های تعاملی» به‌عنوان یکی از الزامات استخدام در این سمت ذکر شده است. یک اگهی شغلی برای سمت مهدس نرم‌افزار نیز به توسعه بازی بلک پنتر با آنریل انجین ۵ اشاره دارد.

با اینکه در گذشته بازی‌های در دست توسعه استودیوهای داخلی الکترونیک آرتز از موتور بازی‌سازی Frostbite استفاده می‌کردند، اما در سال‌های اخیر تغییراتی در این زمینه ایجاد شده است. به‌عنوان مثال نسخه بعدی بازی Mass Effect و بازی Iron Man استودیو موتیو به‌جای فراست‌بایت از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 بهره می‌برند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده