نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۷

برنامه طولانی مدت گوریلا گیمز برای Horizon؛ تأیید توسعه بازی مولتی‌پلیر مجموعه

یان-بارت ون بیک از استودیو گوریلا کیمز اعلام کرد که مجموعه بازی‌های هورایزن تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

بنابر اظهارات اخیر توسعه‌دهندگان استودیو Guerrilla Games در کنفرانس Develop:Brighton به‌نظر می‌رسد که پرونده مجموعه بازی‌های Horizon به این زودی‌ها بسته نخواهد شد. یان-بارت ون بیک، کارگردان هنری بازی Horizon Forbidden West در جریان این کنفرانس اعلام کرد که گوریلا گیمز برای طولانی مدت قصد ادامه سری بازی‌های هورایزن را دارد و ۱۶ برنامه را در سر می‌پروراند که ۴ مورد از آن‌ها در آینده از راه می‌رسند. البته که همه‌ی این پروژه‌ها قرار نیست بازی ویدیویی باشند.

این برنامه‌ها احتمالا به پروژه‌های آتی مرتبط با مجموعه Horizon استودیو گوریلا گیمز مربوط می‌شوند که ازجمله آن‌ها می‌توان به ماجراجویی تک‌نفره الوی و نسخه ریمیک احتمالی Horizon Zero Dawn اشاره کرد. یان-بارت ون بیک در اوایل سال جاری تأیید کرد که ماجراجویی الوی در سری بازی‌های هورایزن ادامه خواهد داشت؛ اگرچه این کاراکتر احتمالا مانند بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain لزوما همیشه در نقش شخصیت اصلی ظاهر نخواهد شد.

توسعه‌دهندگان Horizon نهایتا در کنفرانس Develop:Brighton تأیید کردند که بازی چندنفره هورایزن در دست تولید قرار دارد. در گذشته ویدیو گیم‌پلی این بازی مولتی‌پلیر به بیرون درز کرده بود و توضیحات آگهی شغلی استودیو گوریلا نیز به توسعه آن اشاره داشت. یان-بارت ون بیک اظهار داشت: «همان‌طور که احتمالا می‌دانید، ما روی یک بازی چندنفره کار می‌کنیم». او همچنین اعلام کرد که توسعه این پروژه، یک کار بزرگ جدید برای استودیو است.

با اینکه احتمالا باید زمان زیادی را تا انتشار اطلاعات بیشتر از پروژه‌های آتی هورایزن منتظر بمانیم، اما حداقل طرفدارها می‌توانند اطمینان داشته باشند که استودیو گوریلا گیمز به این زودی‌ها دست از این مجموعه نخواهد کشید. درحال‌حاضر بازی Horizon Forbidden West به‌عنوان آخرین نسخه مجموعه در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. مدتی قبل استودیو Guerrilla از عبور فروش این بازی از ۸.۴ میلیون نسخه خبر داد.


منبع MP1st
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده