// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷

ممکن است Assassin’s Creed Codename Red در سال ۲۰۲۴ عرضه شود

براساس یک آگهی در لینکدین، ممکن است بازی Assassin's Creed Codename Red برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده باشد.

براساس جدیدترین اطلاعات پیداشده، احتمال دارد بازی Assassin's Creed Codename Red برای انتشار در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده باشد. در یک پست در لینکدین، آریسا لاگونزاد، مدیر توسعه تجارت و همکاری برند یوبیسافت گفت این شرکت فرانسوی به‌دنبال یک همکار ژاپنی برای کار کردن روی بزرگ‌ترین بلاک‌باستر ۲۰۲۴ است.

البته از آن زمان، این نوشته ویرایش شده است تا دیگر به سال مشخصی در آن اشاره نشود. ترجمه‌ی متن اصلی ژاپنی اصلی به این صورت است: «ما به‌دنبال شریک اسپانسرینگ برای بازی Assassin’s Creed Codename RED در سال آینده هستیم». ترجمه گوگل ترنسلیت و DeepL هم صحت این ترجمه را تایید کرده‌اند.

این تاریخ با گزارش رسانه Insider Gaming در فوریه امسال همخوانی دارد که در آن ادعا شده بود کدنیم رد برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شده است. منابع این وبسایت می‌گفتند بازی اکشن نقش‌آفرینی در وضعیت مناسبی قرار دارد، شامل دو شخصیت قابل بازی خواهد بود و تمرکز بالایی روی مخفی‌کاری دارد.

لوگوی سری اساسینز کرید (Assassin's Creed)

شرکت یوبیسافت سپتامبر گذشته نقشه راه آثار آینده سری اسسینز کرید را منتشر کرد که شامل این ویدئوگیم به‌عنوان یکی از شش بازی آینده سری بود. دو بازی پرچم‌دار سال آینده بعد از عرضه Mirage امسال با اسم رمز رد و Hexe شناخته می‌شوند. این دو بخشی از Infinity، لایوسرویس گسترده‌ی اساسینز کرید خواهند بود.

رد توسط یوبیسافت کبک، سازنده اسسینز کرید آدیسی و با همان کارگردان خلاق توسعه خواهد یافت. از نظر یوبیسافت، این ویدیوگیم رسما دوره سوم سری بازی Assassin’s Creed را شروع خواهد کرد. این مجموعه از زمان عرضه‌ی اولین نسخه در سال ۲۰۰۷ تاکنون در مجموع به بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروش رسیده است.

مارک-الکسیس کوت، رئیس سری مدنظر در مصاحبه‌ای درباره آینده AC گفته بود: «ما تاریخ‌ها را بعدا اعلام خواهیم کرد. اما می‌خواستیم هنگام حرکت به سمت نسل بعدی -یا بهتر بگویم، نسل کنونی شامل پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس- از نظر فناوری و گیم‌پلی تغییر ایجاد کنیم».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده