// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: ویدیوی گیم پلی محتوای قابل دانلود لامبورگینی بازی Driveclub

فردا سه‌شنبه محتوای قابل دانلود لامبورگینی برای بازی درایو‌کلاب در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. استودیوی ایوولوشن ویدیویی هیجانی را از لامبورگینی رونتون در بازی درایوکلاب را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پس از انتشار ویدیو و خبر عرضه‌ی جدیدترین محتوای قابل دانلود بازی Driveclub در اسفند ۹۴، اکنون و یک روز قبل از انتشار این بسته استودیوی ایوولشن ویدیویی از گیم‌پلی «Lamborghini Icons Expansion Pack» را منتشر کرده است. علاوه بر خودروی لامبورگینی رونتون، محتوای قابل دانلود شامل لامبورگینی مورسیه‌لاگو LP 640-4،  لامبورگینی سِستو الِمنتو  و مدل دیابلو سوپر وولاس نیز می‌شود.

هرچند بازی درایوکلاب از نظر بصری یکی از بهترین بازی‌های سبک رانندگی محسوب می‌شود. اما این بازی در زمان عرضه‌ با مشکلاتی به ویژه در بخش چند‌نفره همراه بود. با این‌ حال استودیوی تولید‌کننده با ارائه بروزرسانی‌های مختلفی مشکلات موجود در بخش چندنفره بازی را تا جای ممکن رفع کرد. نتیجه‌ی نهایی داریوکلاب به همراه تمام بروزرسانی‌هایی ارائه شده قطعا زیبا و مورد پسند طرفداران سبک رانندگی قرار می‌گیرد.

در زومجی نیز بعد از رفع مشکلات مقاله‌ای با عنوان «چرا وقت آن رسیده تا فرصتی دوباره به DriveClub بدهیم؟» توسط رضا حاج‌محمدی منتشر شد. بازی Driveclub در سایت زومجی نیز مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

دانلود ویدیو

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده