نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷

معرفی بازی داستانی Black Panther توسط الکترونیک آرتز و مارول

الکترونیک آرتز با معرفی یکی از استودیوهای جدید خود، رسما خبر ساخت یک بازی داستانی از مجموعه‌ی Black Panther را تایید کرد.

پس از ماه‌ها انتشار شایعات متفاوت درباره‌ی بازی مارولی جدید EA، ساعاتی پیش الکترونیک آرتز رسما خبر ساخت یک بازی داستانی و تک‌نفره از شخصیت پلنگ سیاه از دنیای کمیک‌ مارول را تایید کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی تازه‌تأسیس Cliffhanger Games وظیفه‌ی توسعه و ساخت این بازی ابرقهرمانی را برعهده خواهد داشت. این استودیو که در حدود یک سال از تأسیس آن می‌گذرد، در شهر سیاتل ایالت واشینگتن مستقر است و کوین استفانز وظیفه‌ی مدیریت آن را برعهده دارد.

استفانز پیش‌ از این برای سال‌ها ریاست استودیوی Monolith Productions را در سابقه داشته است و بازی‌هایی مانند Middle-earth: Shadow of Mordor از آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای او هستند. دیگر اعصای استودیو را نیز توسعه‌دهندگانی که سابقه‌ی کار روی بازی‌های هیلو، God of War و کالاف دیوتی را دارند تشکیل می‌دهند.

سازندگان بازی همچنین می‌گویند بازی Black Panther از زاویه‌ی دوربین سوم شخص روایت می‌شود و مخاطبان را به یک تجربه‌ی متفاوت در جهان پیشرفته‌ی واکاندا دعوت می‌کند. گزارش‌ها قبلی همچنین به جهان‌باز بودن گیم‌پلی این بازی اشاره داشته‌اند، که البته فعلا برای انتشار اطلاعات بیشتر در این‌باره باید منتظر معرفی‌های رسمی بیشتری از سوی این تیم بازی‌سازی جدید بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده